FANDOM

Alienin veri

Alien on Alien-elokuvissa nähty avaruusolento, jnka veri on erittäin syövyttävää. Alienin jokaisen elinvaiheen olennolla on happoa veressä, jonka seurauksena puukkotappelu alienin kanssa ei ole järkevää, sillä alien on myös vahva. Jostain syystä (tai sitten en vain itse tiedä sitä) alienin sylkemä veri/happo ei ole yhtä syövyttävää kuin haavasta roiskuava (tai siis eihän se aina roisku, mutta... ). Esim. Alien-ylösnousemuksessa eräs alien sylki happoa erään miehen kasvoille, mutta mieheen ei tullut melkein mitään jälkeä, kun taas AvP Requiemissa (tunnetaan myös nimellä AvP 2) Mies ja poika olivat metsästämässä kun facehugger hyppäsi puskasta miehen kimppuun, mies ampui facehugger-raukkaa, ja facehuggerin veri lensi mien käsivarteen. Noin viiden sekunnin kuluttua miehen käsi putosi maahan, lopulta mies ja poika kuolivat, sillä facehuggerit olivat heitä ovelampia.Alien-ylösnousemus elokuvassa kaikkien Alien-elokuvien sankari Ellen Ripley oli jostain saanut (mahdollisesti kloonauksen yhteydessä) vereensä happoa. Ripley on myös jostain syystä alienien suosiossa, mutta se on jo toinen juttu.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki