FANDOM

13.1. 23:13 before, you were with me but not anymore

To my mind... Haluisin mennä opettajani luokse, katsoa silmiin, halata ja suudella.. Oon ihan rakastunut häneen. Hän ei ikinä tule ymmärtämään kuinka paljon tunnen häntä kohtaan. Kun minulta kysyttäisiin ihaninta, tärkeintä ihmistä mun elämästä, se olisi hän. Haluisin, että hän arvostaisi mua ja olisi mun tukena. Tarviin vierelle ihmisiä, mutta sellaisia ei löydy keitä haluaisin. Ympärillä on vain ihmisiä, joista en pidä/välitä. Tästä opettajasta välitän kai liikakin, sillä tekisin ihan mitä vain hänen vuokseen, jos se vain tekisi hänet onnellisemmaksi.

Haluaisin sanoa Annille " Musta tuntuu, että sä oot lähtenyt pois mun elämästä. Oot ottanut etäisyyttä, et puhu mitään. En kyllä minäkään. Käyttäydyt kuin mua ei enää olisikaan. Se tuntuu pahalta. Totuus on, en halua elää ilman sua. Olen kiinnostunut vain sinusta ja sinua e voi sada. Olet tehnyt sen kyllä selväksi. Musta tuntuu ettei mun elämässä ole enää mitään jäljellä. Sä pidit mut hengissä viimekeväästä lähtien. Nyt kun oot poissa, mäkin oon.

Take care of yourself! You are the most beautiful woman! Your attitude to life is the best! Arvostan, kunnioitan, ihailen sua syvästi. Oot mitä ihanin. I wish only one thing, I want that you are happy!

Kunpa oisin pystynyt näyttämään millainen todella olen. Uskon, mitä kirjoitit, "todella kaunis perhonen, joka odottaa kuoritumista". Sä todella jaksat uskoa hyvään. Mutta aivan kuin perhosellakin, elämä on lyhyt.

I love you, Anni.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki