FANDOM

Azaphrael
120px
Azaphrael siinä muodossa, missä hän esiintyy kuolevaisille
Perustiedot
Koko nimi:Azaphrael
Suhteet
Liittolaiset:Cthulhu, Ornapharus, Vandymion, Kage
Ryhmät:Suuret Muinaiset, Muinaiset Jumalat
Voimat
Voimataso:1.000.000.000.000.000
".000.000.000.000.000" can not be assigned to a declared number type with value 1.
Erikoistekniikat
Azaphrael
Fyysinen voima:95
Nopeus:50
Ketteryys:50
Aseiden käyttö:80
Energianhallinta:50
Taikuus:100
Psyykkiset voimat:100
Älykkyys:70
Tiimityöskentely:20
Erikoiskyvyt:70

Azaphrael on muinainen pimeä jumala. Hän kuuluu Muinaisten Jumalten l33t-clubiin eli Suuriin Muinaisiin yhdessä Cthulhun, Ornapharuksen, Vandymionin ja Kagen kanssa, ja yhdessä nuo viisi hallitsevat rautanyrkillä paitsi vähiin huvenneiden palvojiensa, myös alemman pantheonin muinaisjumalien ylitse. Azaphrael ottaa ilmestyessään mustaan, piikikkääseen haarniskan pukeutuneen olennon hahmon. Silmikon raosta hehkuu sairaalloinen valo. Kypärässä on kolme suurta piikkiä ja rautahansikkaiden selkämyksissä on kiinni karmaisevat teurastusterät. Azaphrael edustaa Muinaisista Jumalista sotaa, vihaa ja tulta. Hänen palvontamenonsa edellyttävät karmaisevia ihmisuhreja sekä elävältä polttamisia. Tätä nykyä hänen ainoat palvojansa ja seuraajansa ovat kuolonritareita.

Tätä nykyä Azaphrael on sinetöity Betelgeuze-tähden sisuksiin, ja hänen vapautumistaan pelätään kun tähti seuraavien vuosituhansien kuluessa räjähtänee supernovana. Hänen paluunsa tietäisi ehkä vuosisatoja tai jopa koko seuraavaa ikuisuutta jatkuvaa verilöylyä ja palavaa hävitystä koko universumiin, elleivät Mahtavat nouse häntä vastustamaan.

VoimatMuokkaa

Azaphrael hallitsee samankaltaisia voimia kuin muutkin Muinaiset Jumalat: Voimakasta mustaa magiaa ja psioniikkaa. Hänen kosketuksensa voi olla kuolettava, tosin vähemmässä määrin kuin Prinssi Marulla. Hänen katseensa voi sytyttää kohteensa tuleen ja hänen läsnäolonsa missä tahansa miljoonan kilometrin säteellä moninkertaistaa ihmisten toisiaan kohti tunteman vihan.

Maailman Mahdit
Suurimmat Mahdit Jumalat Mahtiolennot Vähäisimmät mahdit
Muinaiset JumalatVanhemmat jumalatNuoremmat jumalatPienet jumalat
Ylempi pantheonAlempi pantheonVanhimmatKeskimmäisetUusimmat

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki