FANDOM

Ci Absoluto
Perustiedot
Koko nimi:Ci Absoluto
Suuntaumus:Aika aika
Suhteet
Liittolaiset:?
Viholliset:?
Ryhmät:Mahtavat
Voimat
Voimataso:2.300.000.000.000.000
".300.000.000.000.000" can not be assigned to a declared number type with value 2.
Erikoistekniikat

Ci Absolutio [tʃi ɒbsɔlu:tʃɔ] on absurdi metsuri, kiven päällä istuva filosofi ja munien hautoja. Hän (Se?) on myös aikaa edustava Mahtava ja sinällään yksi koko universumin suurimmista vallanpitäjistä. Ci Absolutio tunnetaan myös nimillä Absoluutti, Cibso, Mittari, Ci Absoluto, Tsi, Tschi Äbsölytö, Chi Abusolotus ja Laskija.

Olemus Muokkaa

Ci Absoluton olemus on äärimmäisen vaihteleva. Joskus hän esiintyy kuin suurena laumana pienenpieniä hyönteismäisiä olentoja, joskus se on kuin tuhatsilmäinen ihminen. Hän voi olla myös elohopea tai Fred Hoylen musta pilvi niin halutessaan. Se voi ottaa kirjaston hahmon tai muuttua pelkäksi hohtavaksi tietoisuudeksi, joka vain on.

Ihmevoimat Muokkaa

Ci Absoluto hallitsee aikaa absoluuttisesti. Hän päättää missä aika seisoo, missä se lentää, missä se heittelee kuperkeikkoja ja milloin. Olet varmaan ihmetellyt, miksi kassajonossa aika tuntuu kuluvan hitaammin - vastaus on Ci Absoluto. Toistamalla sen nimeä mielessäsi saat ajan kulumaan nopeammin, niin sanotaan. Ci Absoluton tietoisuus on jakautunut aikajatkumon varrelle. Ruumiinsa manipulointikyvyn ansiosta häntä ei voi satuttaa tai haavoittaa suoralla hyökkäyksellä.

Maailman Mahdit
Suurimmat Mahdit Jumalat Mahtiolennot Vähäisimmät mahdit
Mahtavat
15pxAvaruus
Wasfdöl-sru8ziiö
15pxJärjestys
Universum Majora
Time.pngAika
Ci Absolutio
Light.pngHyvä
Valon Herra
15pxTasapaino
Lady Yoko
15pxPaha
Nigel
Creation-mandala.pngLuominen
Prinsessa Yana
15pxKaaos
Mangikyu
Fist1.pngTuho
Prinssi Maru
Angel Praying.pngUsko
?
Star-010.pngToivo
Nuori kettu
15pxRakkaus
Siivetön enkeli

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki