FANDOM

Harri potter on ihminen jolla kyrpä perseessä jäykistää ja hän syntyi rikkaassa perheessä mut ne myivät Harrin Mustalaisille ja Harrin biologiset vanhemmat sai 20€ siitä ja törsäs senkin rahan paskaan jolla ne lannoitti puutarhaa mutta mustalaiset laitto Harrin myymään itseään kadulle ja kaikki rahat mitä Harri sai menivät mustalaisille ja Harri kyllästy niihin hommiin ja lähti karkuun sen jälkeen hän rupesi TAAS myymään itseään kadulla kun hoksasi että hänellä ei ollut rahaa ei paikkaa missä nukkua mutta yhtäkkiä vanha sukka lada lensi taivaalla ja Harri mietti "WTF!" ja hän huomas kaverin Ronin ja Roni otti Harrin kyytiinsä sen jälkeen he menivät isoon linnaan nimeltä Tylsäpahkasika ja sitten he menivät sisään linnaan ja Harri söi runsaasti ruokaa ja vettä ja sano Ronille "kiitos" ja Harri pääsi sijais perheeseen Ronin luokse ja sitten hän näki Hermionen ja kiihottu niin että hänen penis tuli läpi paksuista farkuista,mutta hermione säikähti ja juoksi suohon ja kuoli ja Roni ja Harri meni naimisiin ja teki lapsen anaalilla ja onnistukin ja kuolivat parin vuoden päästä toisen lapsen yritykseen anaaliin kun Ronin perse repes ja Harrin muna halkes ja he kuolivat veriseen kuolemaan onnellisesti.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki