FANDOM

Heartless eli sydämetön on pimeyden olento, jonka tarkoituksena on vain ja ainoastaan sydämien varastaminen ihmisiltä ja kuljettaminen ne herralleen, Zeman Zoltanille. Heartless-armeija on erittäin suuri uhka ihmisiä kohtaan. Sydämissä sijaitseva pimeys houkuttelee sydämettömiä, ja valo taas karkottaa niitä. Heartless-armeijassa on erityinen kastijärjestelmä, jota täytyy noudattaa.

KastitMuokkaa

1. Zeman Zoltan - Armeijan johtaja ja aivan helvetin voimakas paskiainen. Tähtää maailman tuhoamiseen. Selvisi jääkaudesta ehjin nahoin pimeiden voimiensa ansiosta. Ei ikinä epäröi käyttää voimiaan tositilanteessa. Zemanin isä kuoli Rikun tappavasta iskusta, eikä Zeman sen jälkeen luottanut keheenkään. Tästä seurasi pysyvä trauma.

2. Lugia Zoltan-Toadstool - Zemanin "oikea käsi", vaimo ja tunteeton sadisti ämmä. Kunnioittaa Zemania kaikinpuolin ja on kova psyykkaamaan. On Marion veljen, Luigin serkku ja häpeää sitä, että hänen serkkunaan on täysin munaton pelkuri, joka vetää sieniä. On taistellut Zemania vastaan, mutta rakastui myöhemmin häneen.

2½. Walugia Toadstool - Lugian sisko ja lesbo. Mukana armeijassa ainoastaan sisarensa tahdosta. Ei halua taistella, mutta omaa psyykkiset voimat. On Waluigin serkku ja häpeää sitä.

3. Late Leopardi - Zemanin "vasen käsi", lemmikkieläin ja geneettisesti manipuloitu leopardi, joka pystyy kävelemään takatassuillaan ja omaa kovat fyysiset voimat. Selvisi jääkaudesta yhdessä Zemanin kanssa. Käyttää kolmea katanaa, joiden kanssa on vaaraksi ympäristölleen. Tukee omaa isäntäänsä kaikessa eikä ikinä petä.

3½. Lari - Tiettävästi Laten pikkuserkku. On tällä hetkellä koomassa kytkettynä hengityskoneeseen.

4. Pimeyden avatarit - Armeijan erikoisjoukko, jossa on viisi jäsentä. Ottavat haltuun kaikki kiperät tilanteet.

  1. Rolf Rudolf Rodolfus - Avatarien johtaja, joka hallitsee sinisen tulen, punaisen sähkön ja kultaisen jään elementit.
  2. Zero Nothingsworth - Toinen jäsen. Pystyy piiloutumaan peiliin ja ampumaan säteitä eräänlaisesta kilvestä.
  3. Carl "Replicarl" Reply - Kolmas jäsen. Omistaa miekan ja kilven ja pystyy tekemään rajattoman määrän kopioita itsestään.
  4. Rivalshark Hammerhead - Neljäs jäsen. Omistaa jättikokoisen lekan, jolla murskaa kaiken tieltään. Voimakkain jäsen.
  5. Ikuzo Otaku - Viides, viimeinen ja nopein jäsen. Omistaa kuparihanskat ja rautakengät. Pystyy lyömään kohteeseen 250 000 iskua sekunnissa.

5. Commander Heartless - Armeijan komentaja. Tavallisen sotilaan näköinen, mutta huomattavasti voimakkaampi ja pahantahtoisempi.

6. Sergeant Heartless - Armeijan kersantti. Tavallisen sotilaan näköinen, mutta huomattavasti voimakkaampi ja pahantahtoisempi.

7. Armeijan sotilaat - Armeijan per(u)ssoturit.

  • Soldier Heartless - Armeijan perussotilas. Kersantin tai komentajan näköinen, mutta huomattavasti heikompi.
Keskeneräinen
QuadPortTämä artikkeli on vielä hieman vaiheessa.
Palaamalla paikalle myöhemmin saatat löytää
sen paremmassa mallissa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki