FANDOM

Tiedosto:Hikipedianpaskiaiset.PNG

Malline:Idiootti Tervehdys, sinä satunnainen selailija! Alapuolella on luettelo Hikipedian paskamaisimmista käyttäjistä, ja jos löydät nimimerkkisi siitä, HAISTA VITUN MULKERO PASKA!

  1. Corleone/Sankarivandaali, HOMO SEKSUAALI IDIOOTTI VANDAALI!!!
  2. Napoleon (Hikipedian Jumala), paskamainen egoistinarsisti enimmäkseen hänen palvontakulttinsa vuoksi.
  3. Idan, maanisdepressiivinen vittuilijavandaali ja yleinen paskiainen (myös tosielämässä).
  4. Tyräel Haara-Pallila, ainoa ihminen tunnetussa universumissa, joka on kovakalloisempi kuin Ismo Auvinen. Bravo, Tyräel, bravo.
  5. Hsg, mitään mistään ymmärtämätön peelo ja lehtolapsi, jonka kohtalona on olla Luomalle kuin Saruman Sauronille: Ei koskaan paikalla kun tarvitaan, mutta aina sotkemassa asioita, jotka muuten olisivat menneet ihan hyvin.
  6. Alez, tyhmä, tylsä ja muutenkin mitäänsanomaton roska.
  7. Kaikki IP-pirut, tämä on teille!
  8. Luoma, CMX-, Pasila- ja muine roskasitaatteineen sekä turhailuineen perin paskamainen hörhö.
  9. Winston, edellisen käsikassara ja mahdollisesti jopa kadonnut velipuoli! Osoittanut kykyä palkita ja arvostaa paskamaisuutta ja turhailua.
  10. Kustaa-vandaali, KUSTAA EI JUO PONTIKKAA, SE JUO KILJUA!! Ha, siitäs sait!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki