FANDOM

Koska homous on siistiä ja kaiken kaikkiaan ihanaa,lähde? laaditaan tämän osoittamiseksi aina silloin tällöin hupailuluetteloita homouden eduista. Näin tapahtuu tyypillisesti maissa, jotka eivät ole Afganistan, Iran, Jamaika, Saudi-Arabia tai Uganda tai muita sellaisia ääliömäisiä paskaloukkoja. Sikäli kuin näitä heh heh -homoluetteloita tehdään, esiintyvät niissä yhä uudelleen kaksi merkittäväksi katsottua etua: 1) ei ole raskauden vaaraa ja 2) pari voi käyttää toistensa vaatteita. Tietääkseni mies ei ylipäänsä voi tulla raskaaksi, olipa sitten suhteissa miehen, naisen, pesukarhun tai kesäkurpitsan kanssa, joten ainakaan kyse ei ole mistään valtaisasta oivalluksesta. Vaateoivallus toimii sikäli kuin pari on samaa kokoa. Ohessa muutamia havaintoja ja arvostelmia. thumb|300px|right|thumb|*Voi kertoa liikuttavaa, ihanaa jne. kaapistatulotarinaansa muille, joiden on pakko kuunnella ja ylistää ja teeskennellä liikuttuvansa. Erinomainen tilaisuus esiintymishaluisille. *Täytyy silti odottaa 25 sekuntia sen typerän videon alkua.

  • Homolta ei kovin todennäköisesti pyydetä apua väsyttäviin, tylsiin ja tyhmiin teknisiin juttuihin. Porakoneet, sahat ja kaikenlainen nikkarointi ovat ihmisten mielissä oikeiden miesten hommaa. Tämä säästää aikaa, hermoja ja sormia.
  • Kanssaihmiset eivät odota homon suoriutuvan kylpyhuoneesta, aamutoimista jne. nopeasti. Se tuottaa jonkin verran lisäaikaa, mikä on rentouttavaa – sillä ei niissä puuhissa oikeasti kovin pitkään menisi.
  • Voi korostaa omaa seksuaalisuuttaan mielin määrin vaikuttamatta juntilta.
  • Voi juoda rauhassa siideriä ilman että kukaan irvinaama tulee haukkumaan neidiksi tai limupojaksi.
  • Voi ärsyttää ilman eri ponnistelua niitä ihmisiä, joiden ärsyttäminen tässä maailmassa on palkitsevinta.
  • Kaikki heteromiehet, joilla on automaattisesti pääsy naisten pukuhuoneisiin, voivat ilmoittautua nyt.
  • Helvetissä on kokonaan oma osasto meille, ainakin jos Dantea on uskominen, eikä häntä uskottavampaa kuvaajaa ole vielä ilmaantunut.
  • Violetti eli purppura on varsin hieno väri; peräti keisarillinen.
  • On hienoa tietää, että on melkoinen joukko raavaita miehiä, jotka pelkäävät minua hillittömästi. Ainakin potentiaalisesti.
  • Minun ei oleteta lähtökohtaisesti olevan kiinnostunut Formula 1:stä. Mutta toisaalta minun oletetaan lähtökohtaisesti olevan kiinnostunut Eurovision laulukilpailusta. No, on niitä huonojakin puolia oltava.
  • Miehet ovat paljon useammin sillä päällä kuin naiset, ainakin sen perusteella, mitä olen normaalien tuttujeni parisuhde-elämää seurannut.
  • Kanssaihmiset ottavat kaikki visuaaliseen estetiikkaan liittyvät arvioni tosissaan, vaikkei heidän välttämättä aina kannattaisi.
  • Muut ihmiset alkavat odottaa vastuullista ja vakiintunutta käytöstä täytettyäni 45 vuotta. Sitä aikaisemmin ilmenevä on plussaa.
  • Meillä on oma lippu, ja siinä on enemmän värejä kuin valtiolipuissa keskimäärin.
  • Saakeli, ehkä meillä on joskus oma valtiokin! (En ole toiminnassa mukana.)
  • Jumaliste, meillä on jopa oma geometrinen kuvio! Meitä on ehkä jotain 3–12 % väestöstä, ja meillä on kolmio! Mitä teillä on? Ympyrä? Puolisuunnikas?
  • Immuniteetti valveutuneen väen seksismisyytöksiä vastaan. Jos heteromies haluaa partnerinsa käyttävän leikillisesti kaulapantaa tms., eivät sortosyytökset ole koskaan kaukana. Homojen kohdalla kaikki tällainen muuttuu välittömästi positiiviseksi ja yksilölliseksi itseilmaisuksi, kun se heterokokoonpanolla (varsinkin toisensuuntaisella) on rakenteellista sovinismia ja kaikkee.
  • Minulle on legitiimiä ylpeillä henkilökohtaisesti W. H. Audenin, Leonardon ja Tšaikovskin saavutuksilla; on naurettavaa, jos hetero ylpeilee Alexander Flemingistä, Brahmsista tai Einsteinista.
  • Käsillä lienevät tässä maassa viimeiset sukupolvet, joiden kohdalla homouteen liittyy yhä edes jonkinlaista hohtoa. Pian juttu normalisoituu lopullisesti, ja sitten meitä aletaan pitää paskoina jätkinä samoin perustein kuin muitakin. (Pride (& Prejudice)-liikkeessähän idiksenä ei ole pohjimmiltaan se, että ollaan ylpeitä omasta seksuaalisesta suuntautumisesta; siinä kun on suurin piirtein yhtä paljon mieltä kuin olla ylpeä pisamaisuudesta tai harmaasilmäisyydestä. Idis on siinä, että kieltäydytään häpeämästä sitä. Kun häpeän pakottaminen ja siihen painostaminen on onneksi katoamassa, pride-liike näyttää vääjäämättä menettävän mielekkyytensä länsimaissa ainakin alkuperäisessä merkityksessään. Ei sureta muuten minua erityisemmin.)
  • Parhaat miehet sattuvat vain olemaan homoja. Mutta eivät ne jäljelle jäävät ole ollenkaan huonoja hekään.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki