FANDOM

  • "John Kerryn sammalnäytekokoelma on pelastanut minut monesta nolosta väitöstilaisuudesta."
Thomas Mann

John Kerryn sammalnäytekokoelma: Behind the Scenes on Montenegron valtiollisen perseentonkimisyhtiön tuottama kuusikymmentäkaksioisainen dokumentti, joka käsittelee Laatokan Karjalan salattuja hedelmällisyyskultteja. Sen tuotti ja ohjasi modenalainen LVI-yrittäjä Giovanni di Brasellati vuonna 2008, ja se voitti La Coruñan Miss Ruusukaali -palkinnon syyskesällä 2009.

Dokumentti seuraa malesialaisen poronpaskanvatkaaja Simmanuel Trummogânan yrityksiä matkustaa Limburgista Antwerpeniin sieraimet täynnä rakkolevää. Dokumentti tuli suomessa C-kasettilevitykseen maaliskuussa 2010, ja Valion elokuvavarmistamo asetti sille ikärajan K-31 runsaan nenäkarvakuvauksen vuoksi.

Dokumentin huippukohdassa irlantilainen Hitchcock-imitaattori ampuu kameraa liekehtivillä korkkiruuveilla huutaen farsinkielisiä kirouksia samalla, kun hänen päälleen suihkutetaan painepesurilla piimää. Spoilerina mainittakoon, että Trummogâna ei koskaan pääse Antwerpeniin, vaan suorittaa polttoitsemurhan kosovolaisella eläinlääkäriasemalla protestoidakseen kääpälajien ylikansallisten suojelutoimenpiteiden epäkohtia.

Dokumentin on leikannut lauma vammaisia bonoboja.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki