FANDOM

Kuvaprojekti on tarinaprojektin ja runoprojektin hengessä jatkava taiteellinen projekti. Sen perusperiaate on yksinkertainen: Alla olev(ii/aa)n kuv(ii/aa)n tehdään MS Paint -ohjelman avulla hiljalleen muutoksia, kunnes siitä muodostuu ainutlaatuinen taideteos.

Kuvaprojektin säännöt
  • Kuka tahansa rekisteröitynyt käyttäjä saa aloittaa uuden kuvan.
  • Uudessa kuvassa on oltava vähintään yksi kuvio antamassa alkuinnoitusta.
  • Jokainen käyttäjä saa lisätä rajallisen määrän pikseleitä kuvaan. Määrää ei ole rajoitettu sen tarkemmin, mutta järjenkäyttöä suositellaan.
  • Muokkauksia ei saa tehdä montaa peräkkäin, vaan on odotettava, kunnes joku muu välissä muokkaa kuvaa.
  • Piirtämiseen käytetään MS Paint -ohjelmaa.
  • Piirtämiseen käytetään vain Kynä-, Sivellin- ja/tai Ruisku-työkaluja.
  • Koko kuvaa ei saa sotkea eikä kuvaan saa lisätä hävyttömyyksiä. Tälläiset muutokset palautetaan.
  • Sellainen käyttäjä, joka katsoo kuvan olevan tarpeeksi valmis, saa nimetä sen. Valmiiseen kuvaan tehtävät muutosyritykset kumotaan.
Projektivalvojat
Projektivalvojat ovat henkilöitä, joilla on oikeus kumota muiden tekemiä muutoksia ja joilla on velvollisuus tarkistaa muiden tekemät muutokset kuviin. Projektivalvojat ovat kaikki Beepedian ylläpitäjiä. Projektivalvojilla on oikeus estää kuvaprojektia häiritsevät käyttäjät. Projektivalvojat voivat myös nimittää uusia projektivalvojia. Projektivalvojaksi voi päästä pyytämällä sitä projektin keskustelusivulla.
  1. Käyttäjä:B14 (projektin aloittaja, yliprojektivalvoja)
  2. Käyttäjä:Päsmäri
  3. Käyttäjä:Luoma (aito ja oikea)‎

Kimmo-vaari ja floridalainen iltapäivä Muokkaa

VALMIS

Kuvaprojekti 1

Kuva 2 Muokkaa

Kuvaprojekti 2

Kuva 3 Muokkaa

Kuvaprojekti 3

Kuva 4 Muokkaa

Kuvaprojekti 4

Kuva 5 Muokkaa

Kuvaprojekti 5

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki