FANDOM

Vähän niinkuin sana-assosiaatio, mutta sarja aloitetaan ja sitä jatketaan kokonaisilla lauseilla; kirjoita siis ensimmäinen lause, joka tulee mieleesi sivulla olevasta lauseesta. Lauseet erotetaan toisistaan pisteellä.

Sarja 1Muokkaa

Maailmassa on ehkä vain alle kymmenentuhatta sinivalasta jäljellä. Tämä on harmi. Harmillisen sattuman takia näin pääsi käymään. Näin ei olisi kuitenkaan pitänyt käydä. Tälle päätettiin tehdä jotain. Ihmiset ovat kovia näyttelemään aikaansaavaa. Teeskentelemässä koko aika ovat. Hirveitä feikkejä. Pissikset ovat taas maalanneet kasvonsa Tikkurilan maaleilla. Tikkurilan maalitehdas räjähti. Nykytaide syntyi. Syntyneen itku oli voimakas. Itku pitkästä ilosta. Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se siihen itse lankeaa. Ylpeys käy lankeemuksen edellä. Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa. Lapsia täytyy hakata. Muuten he kasvavat kieroon. Poliitikot ovat kieroja. Poliitikot parfymoivat paskaansa. Hamsterit syövät omaa paskaansa. Hamtaaarooooo! Harasoo. ¡Ándale ándale arriba arriba! Hypätkää järveen. Vesi on lämmintä. Tämä puolestaan johtien aromaattisen kassini paisumiseen. Aromipesä nyt on vähän niin ja näin. Jos tilaat 30 minuutin kuluessa, saat kaupan päälle tämän ainutlaatuisen vispilän. Mukaanlukien pannupitsa jauhekinkulla. Kinkkua saadaan possusta. Syökäää kanaa! Syöminen lihottaa. Syömättä jättäminen laihduttaa. Nämä käsistä lähteneet höpötykset ajavat olentoni nurkkaan. Ihminen on vieraantunut ja ahdistettu. Eksistentiaalikriisi jyllää. Ihmiset ovat surkeita ja avuttomia eivätkä saa suunnattomasta ahdistuksestaan mitään hedelmällistä irti tyhmyyksissään ja laiskuuksissaan. Epätoivon vallassa käpertyvät vain peiton alle ja toivovat että huomenna olisi parempi päivä.

Sarja 2Muokkaa

Tanssijoiden demokratiassa parasiitti on kuningas. Malarialoisio leviää hyttysten välityksellä. Lähetyssaarnaaja aikaansai valkoisen lapsen alkuasukasyhteisössä. Mustien kuningas tuo valkoinen lapsi oli. Ja lapsen isä maahanmuuttajakuningas. Sossujono on pitkä ja musta. Musta on goottien väri. Gootit pakenivat hunneja. Hunnit tulevat! Ryssät tulloo! Ne jyrää meitin! Hakkaa päälle! Hakkapeliittasotilailla mahtoi olla jännää. Sotahullut jännykset. Sotahulluus on aina ollut isänmaallista Suomessa. En ole isänmaallinen, olen äidinkielellinen. Lauseenvastiketta ei eroteta pilkulla. Haista paska. Haista ite, jos et edes noin yksinkertaista kielioppisääntöä jaksa sisäistää! Sisäistäminen on joutunut ulkoistamisen kohteeksi. Kas kun ei ulostamisen. Luonto kutsuu. Nyt kutsuu mua Kuusamo. Karaoke meni hieman pieleen. Pieleenkin mennyt karaokeilta on aina Idols-ohjelmaa parempaa viihdettä. Idoleita ei saa palvoa, muuten Jumala suuttuu. Jumala on mustasukkaisen oloinen. Mustia sukkia ei pidä laittaa valkoisen pyykin sekaan. Syntyy sotkua. Tahrat kertovat elämästä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki