FANDOM

Majorium on nollas alkuainen jaksollisessa järjestelmässä, ja koko alkuainetaulukon mahtavin materiaali. Se on niin kovaa, että sitä tavattiin kiinteänä jopa alkuräjähdyksen aikana. Ainoa keino muotoilla sitä ovat yliluonnolliset voimat, kuten telekineettiset voimat, taikavoimat tai energianhallintakyky ja tällöinkin niiden pitää olla Majoraalisen suurellla tasolla. Majoriumin tiheys on n. ääretön. Se on väriltään kirkkaan hopeinen, peilimäisen kirkas, pinnan lähettyvillä heikko sateenkaaren värinen heijastus. Tiheydestään huolimatta majorium on keveä metalli. Se johtaa erinomaisen hyvin sähköä, lämpöä ja manaa.

Majoriumista voi tehdä käytänössä mitä tahansa, jos osaa muokata sitä. Esimerkiksi Universum Majoran miekat on tehty majoriumista. Majoriumista voisi teoriassa valmistaa myös mikropiirejä (loistava sähkönjohtavuuskyky), autojen jousia (erinoimainen rasituskestävyys), ja koreja (valtava iskunkestävyys), siltoja, torneja, haarukoita (kestävyys ja keveys), koruja (korkea arvo ja kaunis kiilto), radiomastoja, taikasauvoja, miekkoja, pyssyjä ja suunnilleen kaikkea muuta mihin metallia nyt käytetään.

Mj
HHpHePlMx
LiBeBCNOFNeKyFx
NaMgAlSiPSClArTrVd
KCaScTiVCrMnFeCoNiCuZnGaGeAsSeBrKrAdAn
RbSrYZrNbMoTcRuRhPdAgCdInSnPbTeIXeMiMa
CsBaHfTaWReOsIrPtAuHgTlPbBiPoAtRnEt$
FrRaRfDbSgBhHsMtDsRgLeHuXUo
LaCePrNdPmSmEuGdTbDyHoErTmYbLu
AcThPaUNpPuAmCmBkCfEsFmMdNoLr

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki