FANDOM

The One Primeval on omnipotentti olento, joka syntyy, kun ns. "Yhdeksän Suurta" Mahtavien jäsentä yhdistää voimansa ja olemuksensa yhdeksi. Nämä Yhdeksän Suurta ovat Universum Majora, Mangikyu, Valon Herra, Nigel, Prinsessa Yana, Prinssi Maru, ajan ja avaruuden mahtavat sekä Lady Yoko. Koska on äärimmäisen epätodennäköistä, että nämä yhdeksän yhdistävät voimansa, on myös The One Primeval äärimmäisen epätodennäköinen olento.

The One Primeval on, kuten on sanottu, omnipotentti eli kaikkivoipa - toisin sanoen mihin tahansa pystyvä - mutta koska nk. "Kolminaisuuden" jäsenet eivät ole paikalla yhdistymisessä, The One Primevalilla ei ole tunteita tai persoonallisuutta, vaan se toimii kuin laskukone, tunteettomasti ja tehokkaasti. Mikäli Kolminaisuus on paikalla yhdentymisessä, syntyy kaikkien Mahtavien yhteensulautuma, The Prime Mover, joka on omnipotentti, persoonallinen olento (ja vielä epätodennäköisempi kuin The One Primeval). Mikäli sensijaan vain Kolminaisuus yhdistää voimansa, syntyy puhtaasta tunteesta koostuva ilmeisesti (joskaan ei varmasti) omnipotentti olento, jota kutsutaan nimellä The Prolific Presence (joka ei ole niin epätodennäköinen).

Katso myös

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki