FANDOM

Ornapharus
120px
Ornapharus siinä muodossa, jonka hän kuolevaisille näyttää
Perustiedot
Koko nimi:Ornapharus
Suuntaumus:Paha paha
Suhteet
Liittolaiset:Azaphrael, Cthulhu, Vandymion, Kage
Viholliset:Prinsessa Yana
Ryhmät:Suuret Muinaiset, Muinaiset Jumalat
Voimat
Voimataso:1.000.000.000.000.000
".000.000.000.000.000" can not be assigned to a declared number type with value 1.
Erikoistekniikat
Ornapharus
Fyysinen voima:50
Nopeus:50
Ketteryys:50
Aseiden käyttö:5
Energianhallinta:50
Taikuus:80
Psyykkiset voimat:80
Älykkyys:80
Tiimityöskentely:10
Erikoiskyvyt:80

Ornapharus on yksi Suurista Muinaisista ja siten osa Muinasten Jumalten ylempää pantheonia yhdessä Azaphraelin, Cthulhun, Vandymionin ja Kagen kanssa. Muinaisten Jumalten joukossa Ornapharus edustaa kuolemaa ja rappiota. Näyttäytyessään kuolevaisille Ornapharus ottaa hirvittävän pääkallon hahmon, joka on kuin siitä roikkuisi homehtuneita lihanriekaleita ja jonka sairaalloisella tavalla hohtavat silmäkuopat salamoivat hävitystä ja turmiota, ja jonka otsassa on hänen symbolinsa, joka myös säteilee jumalaista turmiota kaikelle eläväiselle. Hänen puheäänensä on kuin haudan tuolta puolen kuuluvaa kuolonkorinaa. Ornapharuksen aliaksia ovat mm. "Suuri Kallo", "Kuolontuoja" ja "Kuolon Herra". Hänen palvontaansa kuuluu rituaalinen itsemurha, minkä takia hänen palvojistaan on alusta alkaenkin ollut suurin osa epäkuolleita tai aaveita.

Tätä nykyä Ornapharus on sinetöity oman jumalankuvansa sisään kauan sitten hävitetyn maan hautautuneen kaupungin unohtuneen temppelin salattuun saliin, jossa vain häntä palvovat haamut itkevät herransa tilaa. Jos joku elävä kuitenkin joskus siirtäisi jumalankuvan pois temppelistä ja alkaisi sitten vannomaan uskollisuutta ja palvontaa Ornapharukselle, olisi hänen paluunsa hetki suuresti lähenevä, sillä hänen vapautumisensa ehto on tarpeeksi suuri määrä eläviä palvojia.

VoimatMuokkaa

Ornapharuksen hengitys on paitsi kuolettava, myös kuolleet epäpyhään elämään nostattava. Hänen hirmuisa katseensa saa kaiken kuihtumaan ja kuolemaan (ei kuitenkaan yhtä pahasti kuin Prinssi Marun tuhoava läsnäolo). Näiden lisäksi hän hallitsee suunnattomia mustan magian voimia sekä mahtavia psi-voimia.

Maailman Mahdit
Suurimmat Mahdit Jumalat Mahtiolennot Vähäisimmät mahdit
Muinaiset JumalatVanhemmat jumalatNuoremmat jumalatPienet jumalat
Ylempi pantheonAlempi pantheonVanhimmatKeskimmäisetUusimmat

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki