FANDOM

Prinssi Maru
Prinssi Maru.jpg
Elinajanodotteesi tämän näyn nähtyäsi: 0,02 sekuntia.
Perustiedot
Koko nimi:Hänen Korkeutensa Prinssi Maru Garuda Raja
Suuntaumus:Tuho tuho
Sukupuoli:Mies
Suhteet
Liittolaiset:Mangikyu
Viholliset:Prinsessa Yana, Universum Majora, Valon Herra
Ryhmät:Mahtavat, Ultimajor
Voimat
Voimataso:630,957,000,000,000,000
",000,000,000,000" can not be assigned to a declared number type with value 630.957.
Tuhokapasiteetti:17.5
".5" can not be assigned to a declared number type with value 17.
Kestävyys:17.5
Heikkoudet:epäsosiaalisuus, ajoittainen vainoharhaisuus
Erikoistekniikat
Energiatekniikat:Death Beam
Taikuus:Tappokirous
Psioniikka:Telekinesia
Aseeton kamppailu:Kuoleman kosketus
Vahva Nyrkki
Aseet:Miekka
Piikkinuija
Ruoska
Muut kyvyt:Masterforce

Prinssi Maru, alias Ikiyön Prinssi, on yksi Mahtavista ja lopun, tuhon ja kuoleman ruumiillistuna universumissamme. Hänen kosketuksestaan kaikki rappeutuu ja tuhoutuu. Hänen vastavoimansa on Prinsessa Yana, luomisen ja alun ruumiillistuna. Hän on erityisen läheinen Mangikyun kanssa, joka myös on yksi Mahtavista. Tämä johtuu siitä, että Mangikyu on aina nauttinut tuhon tuomisesta ja tappamisesta. Jos Mangikyu voittaa, voittaa myös Prinssi Maru ja toistepäin.

Historia Muokkaa

Prinssi Maru syntyi samaan aikaan kuin muutkin universumin Mahtavat, eli täsmälleen universumin syntymisen hetkellä oman voimansa ruumiillistumaksi. Heti alusta alkaen hän toimi Prinsessa Yanan vastavoimana ja yritti kaikin keinoin tuhota sen, minkä Yana loi, mutta hän onnistui vain osittain, ja näin universumi pääsi kehittymään. Hän kuitenkin tiesi voittavansa lopulta ja jatkoi kärsivällistä työtään tuhon hyväksi.

Jo varhain Mangikyu kiinnostui Prinssi Marusta liittolaisena, sillä likipitäen kaikki muut Mahtavat kammoksuivat häntä. Mangikyu vakuutti Marun siitä, että heidän päämääränsä oli yhteinen - täydellinen tuho - ja he liittoutuivat keskenään tuhon hyväksi. Mangikyu toimi julkisemmin ja avoimemmin tuhoa satunnaisesti levittäen, kun taas Prinssi Maru pysyi enimmäkseen omassa linnassaan suunnittelemassa keinoja Prinsessa Yanan pysäyttämiseksi ja kaiken tuhoamiseksi. Tämän vuoksi Prinssi Maru ei ole enemmin puuttunut universumin suuriin julkisotiin, vaan hän on hiljalleen kehittänyt massiivisen verkoston, joka koostuu persoonattomista, puhtaasta imeväisestä olemattomuudesta koostuvista orjaolennoista, joita Maru on luonut ja levittänyt universumin joka kolkkaan. Nämä orjat raportoivat Marulle kaiken näkemänsä ja kokemansa ja siinä sivussa tuhoavat kaikkea eteensä tulevaa. Maru on kuitenkin käskenyt heitä pitämään matalaa profiilia kunnes H-hetki koittaa ja "Suuri Suunnitelma" pannaan käytäntöön.

Suuressa Lopputaistelussa Prinssi Maru ja Mangikyu todennäköisesti taistelevat rinnakkain Prinsessa Yanaa ja Universum Majoraa vastaan.

Palvelijat Muokkaa

Prinssi Maru
Fyysinen voima:
90
Nopeus:
95
Ketteryys:
95
Aseeton taistelutaito:
80
Aseellinen taistelutaito:
100
Energianhallinta:
95
Taikuus:
95
Psioniikka:
100
Älykkyys:
90
Tiimityöskentely:
5
Muut kyvyt:
80

Voimat Muokkaa

  • Tappava kosketus - Marun pelkkä hipaisukin riittää viemään vähäisemmän olennon hengen. Itseasiassa tavallisille ihmisille pelkästään hänen näkemisensä saattaa koitua kohtaloksi. Hieman voimakkaammille saattaa koitua kuolemaksi hänen uloshengityksensä.
  • Telekinesia - Maru pystyy liikuttamaan lähes mitä tahansa ajatustensa voimalla.
  • Death Beam - Geneerinen kuolonsädehyökkäyskin onnistuu Marulta hyvin.
  • Masterforce - Masterforce saa voimansa suoraan Marun omasta alkuvoimasta eli kuolemasta. Masterforce viittaa tämän voiman puhtaaseen ilmentymään. Marun käsissä Masterforce on äärimmäisen tuhoisa ase, jota jopa muut Mahtavat kammoavat. Kuoleman Masterforce tuhoaa lopullisesti kaiken mihin vain pääsee koskemaan.
Maailman Mahdit
Suurimmat Mahdit Jumalat Mahtiolennot Vähäisimmät mahdit

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki