FANDOM

Raige Radiyu on japanilainen suurmies, sankari, jokapaikanhöylä, krooninen epäonnistuja ja legenda. Hän menehtyi vuonna 1999 hukkuessaan suklaakastikkeeseen päästessään käymään hra. Willy Wonkan suklaatehtaassa ja hullaannuttuaan täysin suklaanpaljouden keskellä. Hän oli ainoa ihminen, jonka housuissa ja ajoittain paidan sisällä tavattiin mustaa aukkoa. Hänellä oli myös nuorempi veli, Akira Radiyu, joka on ilmoittanut olevansa halukas jatkamaan veljensä työtä. Ainoa häneen legendaarisuudessa vertautuva eurooppalainen lienee Jepsu H. Aitolahti.

SaavutuksetMuokkaa

  • Eli vuosia symbioottisessa suhteessa mustan aukon kanssa.
  • Kirjoitti huonosti menestyneen kirjan "Sengetsu-san and his wwonnndderrrfulll journey".
  • Pääsi käymään Willy Wonkan suklaatehtaassa.
  • Kuoli Willy Wonkan suklaatehtaassa.
  • Yritti uida Tyynenmeren yli, mutta joutui valaan nielaisemaksi ja päätyi Etelämantereelle, jossa sai lähes kuolemaan johtaneen hypotermian.
  • Valekuoli auto-onnettomuudessa ja pääsi ainoana elävänä ihmisenä käymään tuonpuoleisessa kuolemanjumalan tekemän arkistointivirheen takia. Palasi henkiin viitisen sekuntia ennen hautausta.
  • Sävelsi kappaleen "Things I'm thinking while playing pingpong". Ei menestynyt.
  • Yritti lentää avaruuteen omakustanteisella raketilla, mutta raketista loppui löpö.
  • Keksi kolmipuolisen teipin.
  • Keksi ns. "todellisen yksipuolisen teipin" liimattumaan kaksipuolista teippiä Möbiuksen nauhaksi.
  • Aiheutti melkein ydinsodan ollessaan siivoojana ydinsukellusveneessä ja tökättyään harjanvarrella väärään suuntaan.
  • Kirjoittanut useita keskinkertaisia ja huonoja haikurunoja ja aforismeja.
  • Ollessaan junakuljettaja onnistui suistamaan junan kiskoilta täysin suoralla rataosuudella. Väitteidensä mukaan hän "väisti radalla ollutta jänistä". Tutkimus siitä, miten tämä oli fysikaalisesti mahdollista on vieläkin käynnissä.
  • Pelastui salamurhaajan luodilta kumartuessaan poimimaan yhden jenin kolikkoa katukäytävältä.
  • Suunnitteli täysin amfibisen kulkuneuvon, joka pystyisi kulkemaan vedessä, maalla, ilmassa, avaruudessa, maan sisässä, laavassa, jäässä, metsässä, mudassa, hiekassa ja kymmenissä muissa materiaaleissa. Laitteen massiivisen kustannusarvion vuoksi kukaan ei vielä ole rakentanut sitä.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki