FANDOM

Vuonna 2525 kaikki oli epätoivoista. Maailmasta oli loppunut kahvi. Siinä ei ollut kaikki; nääs mönkään oli kaikki mennyt ihmiskunnalta, kaiken tuhlanneelta ja kaiken möhlänneeltä, ja kaikki kova työ ja uuden kulttuurin rakentaminen oli nyt aloitettava alusta. Seksistä oli mennyt maku, internetiä ei enää ollut ja Suuren Suuri Pankkikriisi oli hoidellut talouden. Juuret oli katkaistu ja mytologiat unohdettu, arvottomuus ja voitontavoittelu, joka oli astunut tilalle, oli tehnyt tuhonsa ja kaikki sen jo huomasivatkin. Pientä lohtua toi kuitenkin vuonna 2020 tapahtunut (Pohjois-)Amerikan mantereen vajoaminen ikuisiksi ajoiksi merten uumeniin. Kaikki saivat ruokansa proteiinikuutioista, jotka eivät maistuneet miltään. Yhdistyneiden Kansakuntien raunioituneessa sivukonttorissa kokoontui sivilisaation rippeitä edustava Maailmanhallituksen irvikuva, joka päätti koota yhteen ihmiskunnan suuret yksilöt uuden, menestyvän kulttuurin luomiseksi. Päätettiin aloittaa mittava byrokraattinen ja ikuisuudet kestävä prosessi, jonka avulla saataisiin selville parhaat mahdolliset futuronautit. Koko porukka kuitenkin satuttiin (onneksi) eräänä torstaina räjäyttämään ilmaan; tämän suoritti eräs paikallisista terroristijärjestöistä. Valtava kaaos valtasi koko YK:n päämajan, kun byrokratia oli kumottu näin julmalla ja materialistisella tavalla - kukaan todellinen byrokraattinörä ei voisi kuvitella sotaa millään muulla aseilla kuin neuvottelukirjeillä. Luxemburg erosi viimeisenä jäsenenä turvallisuusneuvostosta kyllästyttyään roikkumaan siellä yksin, ja näytti siltä, että kansainvälinen yhteistyö - tai se mitä siitä oli jäljellä - oli sivilisaation lailla tullut tiensä päähän. Jokainen eristäytyi hautomaan omaa surkeaa kohtaloaan ja valittamaan menetettyjä mahdollisuuksia, joita ei olisi menetetty, jos menneet sukupolvet olisivat ottaneet oppia heitä edeltäneistä sukupolvista. Sen takia tai kenties siitä huolimatta osa menneistä sukupolvista heräsi henkiin. Yhtäkkiä Chuck Norris ilmestyi tyhjästä ja potkaisi koko sivilisaation VITTUUN. Hän ei kuitenkaan huomannut, että Kroygon oli hiipinyt hänen taakseen, jolloin Kroygon pääsi silpaisemaan Cuck Norriksen niin tuhannen pillun päreiksi. Tämän tehtyään Kroygon otti ja kumosi Norriksen potkun. Maailma oli jälleen kerran tylsä, byrokraattinen, harmaa, ikävä ja angstin valtaama, kiitos Kroygonin.

The End
Sulkakynä
Tarinaprojektin tuotoksia:

Suurseikkailu Tuonpuoleisessa -sarja

Luoma ja oudot päivät -sarja

t  k  m
Taikuuden elementit
PeruselementitVoimaelementit
Yhdistelmät

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki