FANDOM

Robotit ovat maaorjia jotka palvelevat ihmisten herrarotua.

Blipblop

Robottien toimintaperiaate on monimutkainen.

Robottien historiaaMuokkaa

Eräänä aurinkoisena päivänä eräs tsekkiläinen maanviljelijä puuskutti hiki hatussa viljapellolla, ja tuumasi: "Voi pojat, kunpa minulla olisi oma robota!". Ihmeiden ihme, paikalle saapui juuri kaksi tiedemiestä Neuvostoliitosta tarjoamaan bilateraalista kauppaa tälle tsekkiläiselle työn orjalle. Kaupan sopimukseksi tuli, että tsekkiläinen maanviljelijä jakoi tilansa kolmen neuvostomaanviljelijän kanssa ja sai oman automaattisen työkoneen, ja tiedemiehet saivat osuutensa kolhoosin tuotosta.

Uusi työkone mullisti koko maatalouden. Se heilutti viikatteita ja lypsi lehmät pelkällä tietokoneohjauksella. Kuitenkin toisen maailmansodan aikana brittiläiset vakoojat saivat varastettua työkoneen maanviljelijältä, jolloin Isossa-Britanniassa tutkittiin koko kapistus läpikotaisin. Kukaan ei kuitenkaan saanut selvää venäläisistä aakkoista, joten romu laitettiin paketissa Yhdysvaltoihin, jossa itse Ronald Reagan käänsi robotin kyljessä olleen viestin: "Paina punaista nappia". Reagan piti mahtavan lehdistötilaisuuden, jossa hän itse kaikessa mahtavuudessaan painoi koneessa ollutta punaista, mysteeristä nappia. Häkkyrä lähti käyntiin, jolloin Reagan hämmästyi laitteen tehoista. Täten hän määräsi robottien massavalmistuksen alkavan kaikkien kansalaisten tarpeisiin mahdollisimman suurella voitolla, mahdollisimman pienin kustannuksin, isänmaan nimissä.

Noista päivistä lähtien robottien voima ja nopeus ovat kasvaneet, ja japanilaiset soveltavat niitä nykyään jo naisten korvikkeiksi.

Robottien käyttömahdollisuuksiaMuokkaa

  • Työkone
  • Star Wars -leffat
  • Tyttöystävän korvike
  • Palvelija
  • Kympin arvosana teknisestä työstä

Mahdollisia uhkakuviaMuokkaa

Suurin todennäköisin uhka on, että robotit alkavat kopioida itseään loputtomasti, ja ne kääntyvät ihmistä vastaan. Tämän voi kuitenkin torjua räpsimällä niistä valokuvia salamavalon kanssa.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki