FANDOM

Seutulan fasistisen kansanliikkeen alullepanija ja Seutulan sissien perustaja. Seppo-Burwel Giuseppe sissi syntyi v.1637 ainoana asukkaana Sjöskåg -nimiseen kuningaskuntaan sen vielä ollessa norjan siirtomaa ja kuoli "jäätyään auton alle" hämärissä olosuhteissa vuonna 1753.

Seppo Sissin kuolemasta on hyvin eriäviä mielipiteitä. Vahvin teoria on Sampo Sissin vahvistama väite Sepon kuolemisesta käen kukkumiseen, mutta on myös kuultu puheita joiden mukaan Seppo olisi kuullut seksuaaliopista ja havainnut olleensa homoseksuaali 114 vuotiaana ja surmannut sitten itsensä. Väite tästä on kuitenkin näennäisesti kumottu seutulan kuivakapinassa 1822. Varmuus saatiin vasta 2008 Euroopan unionin hallituksen julistettua Sepon jääneen auton alle 1753.

Sepon kiistelty veli Sampo Sissi ilmaantui Seutulaan 16. Vuosisadan loppupuolella ja toimi kouluja käyneenä Seutulan fasistisen kansanliikkeen vahvana innoittajana. Liikkeen tuloksena saatiin kerättyä runsaasti varoja joilla palkattiin tarpeeksi näennäisliikennettä Seutulan itsenäistämiseksi.

Sampo Sissin profiilipäivityksiä 1700 luvulta on nähtävissä osoitteessa http://koti.mbnet.fi/eramone/huumori/partajehu/

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki