FANDOM

Suomi24 on ruotsalaisen Eniron omistama "Suomen suurin verkkoyhteisö". Saman tittelin nappasivat itselleen myös IRC-Galleria ja Iltalehti.fi, mikä luo dilemman - uskoako ruotsalaista palvelua, joka väittää olevansa suomalainen, ruotsalaisomistuksessa olevaa roskalehteä, vai suomalaista pissisten, fruittarien, nörttien ym. pohjasakan kokoontumispaikkaa?

ASIAAN! Suomi24 on pääasiassa trollien ja thread-necromancerien asuinpaikka. Trollit nylkevät Suomi24:ssä viattomien kirjoittajien mielen, ja necromancerit nostavat keskusteluja jopa kymmenen vuoden takaa takaisin eloon, aiheuttaen suurta hämminkiä ja närkästystä.

Suomi24:än on asettautunut myös sopiva sveko- ja fennomaanien populaatio. Svekomaanit spämmäävät Perssuomalaisten keskustelun täyteen spämmiä Halla-ahosta, samalla kun fennomaanit spämmäävät RKP:n keskustelun täyteen ruotsin kielen ylivallasta.

Tämä artikkeli on tynkä eli hyvin lyhyt artikkeli. Tästä aiheesta pitäisi saada vähän enemmän tekstiä; camoon, jotain yritystä siihen kirjoittamiseen!

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki