FANDOM

Tänään, 25. tammikuuta B14 löysi koulusta kotiin tullestaan lumipenkasta paperin. Paperi oli valkea kuin enkelin siipi, ja katso: Se oli täynnä kirjoitusta kielellä, jota kutsutaan englanniksi ja amerikaksi. Tämä paperi oli sisälsi Suuren Profetian suoraan Herran luota, totta sanaa siitä, mitä tulisi tapahtumaan vuoden 2010 aikana. Jolla on korva, se kuulkoon, mikä on tämä Herran Sana!

Yksilölle sano:Muokkaa

  • Pysykäät piilossa kaikki kansat, pysykäät poissa korkealta, ettette sortuisi, kun myrsky tulee.
  • Eräille joukostanne on saapuva ihmeellinen pelastus kun tulee suuri vitsaus.
  • Pidä varasi, sillä eteesi on tuleva avoin ovi, jonka Herra on sinulle avannut; ja joka siitä kulkee on ylennettävä.
  • Näin sanoo Herra: "Katso! Vuoden toinen puolisko on oleva parempi kuin ensimmäinen, vaikka joillekin on saapuva ratsastaen siunausta aina ensimmäisistä päivistä lähtien."

Nigerialle sano:Muokkaa

  • Rukoilkaat niiden puolesta, joiden valta on, etteivät he väärin käyttäsi heille annettua valtaa ja Herran lakia, ja ettei heidän tekojensa seuraus olisi suuri jännitys.
  • Rukoilkaat suuresti, ettei tapahtuisi paluuta siihen, minkä olemme jo hyljänneet.

Kansankaikkeudelle sano:Muokkaa

  • Näin sanoo Herra: "Rukoilkaat, ettei suurta ruttoa tulisi; sillä se tulee, ellet pysy uskossasi ja rukoile."
  • Lamaannus on tuleva loppuunsa hitaasti, mutta varmasti Herran huomassa.
  • Rukoilkaamme kaikkia vitsauksia vastaan, sillä ne ovat meitä odottamassa, ja tulevat, ellet pysy uskossasi ja rukoile.

RCCG:lle sano:Muokkaa

  • Näin sanoo Herra: "Katsokaa! Kuolema ja Tuoni ovat harvaan vieraileva keskuudessanne tulevina aikoina, mutta eräät puut, joita Minä en ole istuttanut, tullaan juurimaan, etteivät ne jatkaisi sitä, mikä on väärin Minun silmissäni."
  • Näin sanoo Herra: "Katsokaa! Monet teidän rukouksenne ovat saava vastauksen Minun ihmeideni kautta, mutta syntisiin, niihin jotka eivät tee parannusta, tulee iskemään suuri tauti, josta ei ole parannusta."
  • Näin sanoo Herra: "Katsokaa! Vanha tähti on syttyvä uuteen loistoon ja loistava kirkkaammin kuin ennen."
  • Näin sanoo Herra: "Katsokaa! Uusia tähtiä on nouseva, ja ne tähdet ovat olevat nuoret ja lukuisat määrässään kuin rantojen hiekka."
  • Näin sanoo Herra: "Katsokaa! Palvelkaat Minua ahkerasti, niin kirkko on nouseva suurempaan kukoistukseen kuin koskaan ennen, ja se on nouseva korkealle, alle avoimen Taivaan valtakunnan."
  • Tämän varoituksen lähettää Herra nuorille: "Se, mitä öisin teette, on pahaa Minun silmissäni; tehkää parannus, tai joudutte eroon Minun yhteydestäni." Herra sanoi minulle: "Katso! Sillä elleivät he käänny, niinkuin olen heitä varoittanut, tulen epäileväisten luokse ja isken heitä taivaallisella tulellani."

Käännöksen tarjosi B14

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki