FANDOM

”Kyllä mua tänäänkin vedettiin kakkoseen siihen malliin että ei tiedä vaikka tulis raskaaks siitä.”

MTV3:n Se Oikea -chatin juontaja, "BB"-Niko, kommentoi jonkun viestittäjän kysymystä siitä, mitä maailmasta oikein tulisi, jos kaikki miehet olisivat samanlaisia homoja kuin Niko

”Ei haittaa vaikka London kakkaiskin mun päälle kun siltä tulee vaan niin pieni.”

Sama Niko sylissään istuvasta chihuahuastaan Londonista, jonka viattoman luontokappaleen hän on henkisesti pahoinpidellyt paitsi typerällä nimivalinnalla, myös sillä häpäisemisellä, että pakottaa tuon masentuneen näköisen koiran istumaan suorassa lähetyksessä usean tunnin ajan, vieläpä valtakunnan typerimmässä ja masentavimmassa televisio-ohjelmassa (siis jos näitä chatteja nyt voi sellaisiksi sanoa)

”On se kumma että jaksaa vielä puolentoista vuodenkin jälkeen Suomen kansaa puhuttaa tää Nikon homoseksuaalisuus, eikö koko maailmassa mitään muuta tapahdu?! Matti Nykänen oli yrittäny tappaa ja kuristaa Mervin, puhutaan vaikka siitä mielummin!”

Samainen juontaja väläyttelee vielä. Huomaa ylimielinen itsestä kolmannessa persoonassa puhuminen!

”Onko kouvolan lähellä ketään nais ihmistä.”

Joku idiootti kysyy perkeleen fiksun kysymyksen

”Mä oon kuunnellu sitä niinku kuukauden ja mä en oo niinku vieläkään kyllästyny siihen!”

Se Oikea -chattia juontava Ida Lady Gagan kappaleesta "Bad Romance"

”Tolla filosofien annoksella joutuu yleensä pakkohoitoon. Filosofia ei onneksi tartu. Se on mielenterveysongelma, joka usein jää hoitamatta.”

Tästä ei enää mielipide tympeämmäksi muutu, olkoonkin että tämä oli vastauksena vammaiseen egotuslistaukseen filosofeista, joita joku viestittäjä oli itse lukenut. Hyvä Sub chat!

Aah, missä olisimmekaan ilman TV:n chatteja, joihin voi lähettää oman painavan sanansa näkymään kolmeksi minuutiksi ruudulle ja joutumaan flegmaattisen narkkarijuontajan aivokuolleitten kommenttien kaltoinkohtelemaksi! Vastaus: luultavasti huomattavasti paremmassa maailmassa.

Esimerkiksi Subin tekstarichat (nimetty ah-niin-mielikuvituksekkasti Sub chatiksi) on raivostuttavinta kuona-ainetta millä silmiään ylipäätään voi kiusata. Saatana, IRCQuotes on tähän verrattuna Dostojevskia! Vuorotellen satelee epätoivoisia seuranhakuviestejä surullisilta runkkareilta, itseään täynnä olevien ihmisten viestejä, jotka ovat puoliksi seuranhakua, puoliksi puhdasta itsekorostusta ja Subin valvojaa mielisteleviä ärsyttävyyksiä, vuoroin taas merkityksettömiä hyvänyöntoivotuksia, joihin valvoja aina tunnollisesti vastaa sisällyttäen viestiinsä vähintään yhden typerän hymiön. Mutta kaikista pahinta aivomyrkkyä on katsoa snobbailevien, penseitten idioottien mukamassivistynyttä väittelyä aina filosofiaa koskevasta keskustelusta (lue: minäpäs olen lukenut tämän filosofin tämän teoksen ja jos en olekaan niin tiedän silti parhaiten miten asiat menevät -pullisteluista, joihin vastataan sellaisilla kommenteilla kuin "Melkein kaikki antiikin filosofit olivat homoja") väittelyihin, joissa kiistellään milloin politiikasta, milloin mistäkin perkeleen saaristossa asumisen mielekkyydestä, ja milloin taas persooniltaan täysin mielenkiinnottomat ylimieliset ateistit ja tylsät kiihkokristityt heittelevät toisiaan mitä mielikuvituksettomilla herjoilla (itse asiassa ne eivät ole edes mitään solvauksia, vaan jotain egomaanisten, nurkkakuntaisten luolamiesten röhkäilyä). Pään seinään hakkamisen suunnaton tarve voimistuu voimistumistaan sitä enemmän, mitä enemmän tylsistynyt yönvalvoja lukee tätä "Uskovaiset ovat tietämättömiä" tai "Ateistit on tyhmiä ne luulee että ne on ittensä tehnynnä :)" -tason debattia, ja mielessä voimistuu yksi ainoa kysymys: "Kuinka helvetin alas ihmiskunta on oikein mennytkään?"

Eikä paljon sen parempi ole Äm Tee Vee Kolmen Se Oikeakaan – chat, joka on tarkoitettu seuran hakemiseen, mutta jonne lähetyistä tekstiviesteistä 60 % on joko juontajan haukkumista, juontajan ällöttävää kehumista tai pyyntöjä näyttää tissit (siis mikäli juontaja on nainen – joskus tosin silloinkin, vaikkei olisi). Lisäksi on tietysti kaikkea typerää käsittämättömyyttä maan ja taivaan välillä niissä viesteissä, eivätkä juontajatkaan voi tosissaan väittää olevansa muuta kuin latteita ja masentavia paskansyöjiä. Sen ainoan kerran kuin juontaja sanoo jotain niinkin oikeaa kuin että "ketään ei pitäisi tuomita tai arvostella ulkonäön perustella vaan pitäisi tutustua ihmiseen ensin kunnolla", vastauksena kiimaisten nörttien kommentteihin, jotka käsittelevät juontajan itsensä tissejä – silloinkin se juontaja on sen verran ääliö, että hänellä on silikonirinnat. Välillä tekstiviestien valvoja ja ruudussa hölpöttelevä juontaja vaihtavat paikkoja, pienen tauon aikana näytetään jotain kuvia ihmisten masentuneen näköisistä lemmikeistä jotkut perkeleen tonttuhatut päässään (ja joku varmaan pientä julkisuutta itselleen ja lemmikeilleen tahtova pikkunarsisti todella maksaa kaksi euroa siitä, että sellainen kuva näkyy puolitoista sekuntia yöaikaan telkkarissa!). Sitten vikiseekin joku Big Brotherin (että muuten osaa olla systemaattista Orwellin keksimän käsitteen raakaa raiskausta tuo tosi-TV-sarja, muun kamalaakin kamalamman antinsa ohessa!) kautta julkisuuteen päässyt itseään täynnä oleva fruittaripelle, ja saakin pian homovihamielisiltä junttimiehiltä väkinäistä testosteronisuutta pursuavia uhoamisviestejä – joiden lähettäjät ovat kyllä ihan hyvällä asialla ja osoittavat jopa pienoista tervehenkisyyttä tuntiessaan vastenmielisyyttä ylimielistä muotipellejuontajaa kohtaan, vaikkakin syyllistyvät äijäilevän suvaitsemattomuutensa lisäksi hävyttömän huonon ja mielikuvituksettoman suomen kielen kirjoittamiseen sekä siihen perustavanlaatuiseen virheeseen, että jaksavat lähettää maksullisia tekstiviestejä tämäntasoiseen chattiin, aivan kuin heidän viestinsä nyt voisivat jotakuta viisastuttaa tai järjenpuhumisen yrityksistä (varsinkaan epäonnistuneista sellaisista) mitään hyötyä olisi. Joku lähettää sitten tällaisen viestin: "Niko älä välitä noista pelleistä jokka haukkuu sua!" – ja tämä yliärsyttävä juontaja vastaa lähinnä säälivänsä häntä kritisoivia ihmisiä ja ajattelevansa, että vihaisten viestien lähettelijöiden pitäisi hakea ammattiapua. Seuraavaksi saapuukin sitten joku suuttunut henkeenjavereenkoiraihminen valistamaan juontajapelleä siitä, miten hän antaa ristiriitaisia käskyjä koiralleen ja maailmanloppu on sen tähden lähempänä kuin koskaan. Tätä seuraa taas yksi homofobisen juntin pitkä ja typotettu litania siitä, miten juontajan neitimäisyys on luonnotonta ja tämän mollaaminen aiheellista ja juontajan vielä kahta typerämpi, kerrassaan krimsonserriplossomistinen vastaus: "Kyllä voin sanoa että te ootte pohjasakkaa, kyllä mä koen olevani teiän yläpuolellanne. Tajuatteko te ees kuinka mauttomia ja sairaita teiän viestit on?" Sitten satelee miljoonittain neutraalin korrektin kritiikittömyyden steriiliä, totalitaristista ilosanomaa julistavia "ne on vaan kateellisia noi ääliöt haukkujat" -kannustusviestejä (joista vähintään puolet lienee Nikon itsensä kirjoittamia) – kaiken naurettavuuden huippu on viimeistään se, että joku nimimerkkihuijari (läpitotalitaristisen Maikkarin palkkaama agentti?) esitti jotakuta toista ja pyörsi aikaisemmat puheensa Nikosta anteeksi parin viestin verran pyydellen. Tällaisena vitun sirkuksena meno sitten jatkuu yö yön jälkeen. Hullu on se, joka tällaisiin viestejä lähettää, hulluksi tulee se, joka niitä katsoo. Huonolla tavalla hulluksi. Hyvin huonolla tavalla.

Naisjuontajille suunnatut epätoivoiset vonkaukset ja imartelut Muokkaa

  • "Vuo nyt olet tosi hehkeä ja seksy t:jari"
Viesti MTV3:n "Se oikea" -chatissa 26. ja 27. joulukuuta 2009 välisenä yönä
  • "Minkä kokoset tissit sulla on ? T.kiinnostunut"
Toinen viesti saman yön samasta ohjelmasta

Myötähäpeää aiheuttavat ja/tai suuresti raivostuttavat, ilmeisesti hilpeiksi tarkoitetut T-Y-H-M-Ä-T sekoilut Muokkaa

  • "Mitä kuuluu niko? :) Näytä tissit! XD"
Ensimmäisiä viestejä aamuoyän 28.12.2009 Siinä Oikeassa. Kuolkaamme nauruun.
  • "Mun kissa 'gunnari' o isompi kun se heh koira" terw gunnari rotteri bobi"
Joku vihoviimeinen ääliö (niin kuin näissä nyt muita liikkuisikaan...) kommentoi juontaja-Nikon koiraa Siinä Oikeassa
  • "Sano niille jokka haukkuu g-e-t a l-i-v-e"
Muuten hyvä, mutta epäonnistuit mitä yksinkertaisimman englannin kielen sanan kirjoittamisessa, arvoisa juontajapellen aivokuppainen puolustaja
  • "Toimiiko toi koira pattereil? Ähää Ähää 8-----D t. prikka"
Vittu että tekisi mieli lyödä tällaisen viestin lähettäjää turpaan. Ja kovaa.
  • "Iik! Niko livenä,mä pyärryn! Oot ylimaallinen,mä lovetan sua sikana..iik...pusuta mua!t.timo"
Tämän tasoinen kielellinen ulosanti alkaa puistattaa jo.
  • "Pukki antaa kontin, nainen antaa nelinkontin... HAHAHAHA!"
Heh heh vaan, saatana. Vitun vitsiniekka.
  • "Ville oot ihana raksu poksu"
Parikymmentä minuuttia yli neljän aamuyöllä 28.12.2009 Sub chattiin lähetetty viesti. Myötähäpeätaso nousee takuulla kahdellakymmenellä prosentilla joka kerta kun luet tämän ja mietit vielä sitä, että joku todella lähettää tällaisen viestin yöaikaan telkkariin ja vielä maksaakin siitä!
  • "Matti on Matti vaikka voissa paistais.. Sano Siirakki."
Nimim. ukko50 MTV3 Chatissa (Sen Oikean jälkeen tuleva tekstiviestichatti, jossa ihmiset keskustelevat jostain karhunpesien tarkkailusta ja siitä, onko vika Matissa vai Mervissä, kirjoittavat yhdyssanat väärin ja raivoavat niille harvoille, jotka muistuttavat oikeinkirjoituksesta – unohtamatta sitä yhtä CAPS LOCK POHJASSA kirjoitettua puolentoista ruudullisen pituista viestiä, jossa selostettiin kaikki eri työpaikkakiusaamisen muodot ja mitä tehdä, jos työpaikkakiusaamista ilmenee työpaikalla) noin klo 06:30, 28.12.2009. Tästä ei kommentti mukanokkelammaksi saati ärsyttävämmäksi enää muutu.

Riemuidioottien höpötykset Muokkaa

  • "Tuiskuuu tuo tyttö tunturin jäkäläisin varpain sai mut nurinkurin niin, vaan sitten ostin mopedin ja sillä päästelin vaan trallallaa"
Valvoja Tuiskulle nähtävästi osoitettu viesti Sub chatissa joskus kello kahden jälkeen 26. ja 27. joulukuuta 2009 välisenä yönä
  • "Pieraisin äsken niin voimakkaasti, että naapuri jyskytti seinään!"
Joku hilipatihei-ihminen jakaa Siinä Oikeassa viimeisimpiä päivityksiä ultrakiinnostavasta elämästään
  • "Niqo näytä napa ! XDd terveisin miiq & jasu kuhmosta ps kasva"
"P.S. Kasva!" Hupaisin jälkikirjoitus ikinä. Että osaavatkin käskeä juontajia nämä ylitsevuotavan typerät pikkukullat.
  • "RA RA RA AH AH AH, ROMA RO MA MA, GAGA OOH LA LA"
Viesti, jonka lähetti Se Oikea -chattiseuranhakupaskaan MTV3:n oma valvoja.
  • "Niko syö !"
Mahtavaa havainnointia, varsinkin kun se saatanan juontaja ei syönyt niin mitään.
  • "NÄYTÄ KENKÄS"
Naisjuontajille näitä pyyntöjä sätelee.
  • "Heippa hupsut kanat"
Joku satunnainen, turha ja typerä viesti
  • "Voihan pierukeppi !"
Sub chattiin lähetetty turha hölmöilyviesti
  • "EI YSKITÄ AAMUISIN."
Toinen samanlainen, nimimerkiltä Jerkku.
  • "Matti täällä...En ole rakasta vaimoani mätkinyt,muija kompastu joulukuuseen..terveiset laitokselta !!!"
Joku vitun vitsiniekka vauhdissa aamun 28.12.2009 MTV3 Chatissa (puheenaiheen ollessa se, miten Matti Nykänen yritti tappaa Mervi Tapolan).

Katkerien luovuttajien naurettavat tilitykset Muokkaa

  • "En enää ikinä luota naiseen. Ei sellaista ole kuin rakkaus muuta kuin elokuvissa. Raha ja uskonto ym tulee ensin."
Jonkun iloisen veikon viesti Sub chatissa aamuyöstä 27.12.2009

Pelottava materiaali Muokkaa

  • "Koirasi kuulee ja näkee ja vaistoaa kaiken."
Viesti sille koiraansa 28.12.2009 aamuyöstä Se Oikea -chatissa koiraansa esitelleelle juontajalle
  • "Onks toi su koiras hetero?? T:esa3000"
Nyt alkoi muuten pelottaa, kaikkien maan koirien puolesta nimittäin.
  • "Mikä sua viehättää? Joku eksoottisempi?"
Samasta chatista, ilmeisesti juontajalle osoitettu

Nimimerkin LatvaLaho viestejä Sub chatissa Muokkaa

LatvaLaho, tässä vasta hiton pimeä ja visvaisen iljettävä tyyppi.

  • "Mukava nainen. Kello neljän puserrus sinulle. Harkitun herkullinen. Tule tän. Jatketaan peiton alla. Unia. Juu..."
28.12.2009 noin kello 04:20

Pelottavat überkäsittämättömyydet Muokkaa

  • "[binary udh.length=6 ud.length=133]"
Viesti Sub chatissa puoli kolmen aikoihin aamuyöstä 27. joulukuuta 2009
  • "höpöpika"
Ensimmäinen MTV3:n Se Oikea -chattiin lähetetty viesti aamuyöllä 28.12.2009
  • "Eetu"
Ihmiset ovat sitten näköjään valmiita pistämään rahojaan tällaisten viestejen lähettelyyn. Ja aikaansa myös. Kysymys kuuluu vain: Miksi jumalan ihmeessä?

Typerät oman pienen agendan läpipuskijat vauhdissa Muokkaa

  • "Onneksi olkoon pera jyskästä! Toivottavasti sinun ja lehtisen parisuhde ei haittaa ketään. Juontaja huuda onnea pera!"
Hyvä Pera! Sinulla on kannattajia, Pera! Paitsi että ettet vain olisi itse lähettänyt tätä viestiä, Pera? Aika yksinäinen meininki, Pera.
  • "Niko osaatko hapettaa? T.Hapettaja"
Vittujee.
  • "Veri vetää liipolaa! Og meinkiä. Rispektiä liipolalaisille!"
Liipolalaisten uskottavuus laski tämän viestin myötä parillatuhannella pisteellä.
  • "MOI TÄÄLLÄ OIS SE 56VEE pappa joka tarvis naista nam tarviin naisten tä ja nopeesti"
Nyt on jo epätoivoista yrittämistä. Nyt on jo epätoivoista.
  • "Tapsa vanittaa bob marleyta raappanaa ja paarmaa. Ihme tyyppi."
Vittu että on älykästä raportoida jostain kavereittensa musiikkimieltymyksistä ja oudoksua niitä yhdessä kuppaisen tsätin juontajan kanssa.
  • "SOVITUSOPPI ON FILOSOFINEN HYÖKKÄYS JUMALAN YHTENÄISYYTTÄ JA VAPAATAHTOISUUTTA VASTAAN.SIIONISTIT JEESUKSEN TELOITUTTI.EIKÄ FLOHIM."
TAJUSIMME JO, EI TARVITSE HUUTAA!
  • "TEIN SOVINNON JA ANNOIN ANTEEKSI NARSISTI YSTÄVÄLLE. 2v LÄHESTYMISKIELTO. OLEN VAHVEMPI TÄNÄÄN. X-UHRI"
Viesti puoli seitsemän aikaan aamulla 28.12.2009 Sub chatissa. NARSISTI YSTÄVÄ JA YHDYS SANA VAMMAINEN HUUTAVA MARTTYYRIÄ LEIKKIVÄ YSTÄVÄ, SIINÄPÄ VASTA TOVERUKSET!

Hieman pelottava, tai vaihtoehtoisesti kömpelö ja hilpeyttä herättävä, (poliittinen) ihmepropaganda Muokkaa

  • "Kyllä on hengen tyhyyttä jos ei tajua tätä oman maam tilanteen syytä,rahan ahne porvarihallitus himoitsee työläisen palkkapussia..."
Kiihkeä vappumarssija jakaa opetuksiaan 26. ja 27. joulukuuta 2009 välisen yön Sub chatissa. Valitettavasti hän ei vain osaa kirjoittaa. Lieneeköhän se lainkaan hengen tyhyyttä?
  • "Miksi sinua yrjöttää, laiskasuomalainen. Kun taiwanin tytöt ja pojat kerää marjat sun suuhun. Ja viron pojat käypi rakentamassa talon."
Toinen vihainen viesti saman yön Sub chatista
  • "Meillä on 200 virallista lieroa, meidän valitsemaa. Muokkaavat maata Irakin ja Afganistanin sodan oikeutukselle. Guantanomassa on pidetty vuosia syyttömiä ihmisiä paljuselleissä! FREDOM OBAMA@"
Tekstiviesti Sub chatissa aamuyöllä neljän aikaan 28.12.2009. Alkaisi tämäkin hyypiö ihmistä melkein muistuttamaan, jos vaan oppisi edes kirjoittamaan sanat "freedom" tai "Guantanamo" oikein.
  • "Ministeri ANTTILA kehui naamapunasena kuinka hyvät eläinsuojelulait meillä on. PYH, kunnon linnatuomiot -luukku housu"
Viesti Sub chatissa, julkaistu noin klo 04:23 29.12.2009

Uskonnollisten/ateististen fundamentalistihyyppien vammailut Muokkaa

Tätä itseään kovinkin henkisinä/intellektuelleina/hurskaina/itse ajattelevina pitävien pahantahtoisten fundamentalistihihhulien ja yrmeiden antiteistejen ääliökiistelyä näkee Sub chatissa harva se yö. Kuinka saatanan alas on vajonnut yhteiskunta, kun "keskustelu" merkitsee sitä, että yritetään ottaa kantaa vaikka kuinka isoihin kysymyksiin joillain heikkoa ajattelua aivan poikkeuksetta täynnänsä olevilla, huonosti muotoilluilla ja analfabeettisillä, ruudussa hetken vilahtavilla tekstiviesteillä, joiden takana ovat umpimieliset, itsekeskeiset, oman varmuudensa absoluuttiseksi varmuudeksi poikkeuksetta korottavat surkeat runkkarit? Ja sitten kun nämä vielä leuhkivat älykkyydellään ja oppineisuudellaan. Mutta kaikenlainen sivistys näiltä puuttuu, ja on jo lähtökohtaisesti tyhmää yrittää lähteä keskustelemaan jossain tällaisessa yöllisessä chatissa oikeista asioista.
  • "Raamattu on ihmisten toimittama. Urantia-kirjan on toimittanut ihmisen yläpuolella,hallinnollisissa tehtävissä toimiva henkiolentojen ryhmä."
Aivan.

Typerien asioiden typerä kritiikki Muokkaa

  • "Taas joku bb Pelle! Mix ei joku aikuinen ihminen juontaa?? N29´m48"
Oikea asia, paska suomen kieli. (Siitä Oikeasta, aamuyöltä 28.12.2009 tämäkin.)

Mielipiteet, jotka ovat yksinkertaisesti todella vammaisia Muokkaa

  • "Matti vappaaks ja Merville pikku sakko."
Viesti MTV3 Chatissa varhain aamulla 28.12.2009. Tämän sorttisia viestejä oli useampiakin. Eli siis rangaistaan naista, johon hänen miehensä on ärsyyntynyt ja siksi yrittänyt kuristaa ja uhannut veitsellä? Huh huh. Ja eihän se tapon yritys tietystikään mitään, sillä "pojat ovat poikia" ja "Matti on Matti eikä sille mitään voi"? Jessus mitä porukkaa.
  • "Mervi kaatui omaan veitseensä, lattialla kierien meni takin vyö kaulaan,syytti Mattia. Hyi,MERVI !"
Toinen samanlainen. Mikä kirottu on tämä kansalaisten ylläpitämä Matti Nykäsen henkilökultti oikein on? Matti ei voi tehdä mitään väärää. Jos näyttää siltä, että olisi tehnyt, Mervi varmasti vain lavastaa koko jutun. Tämä on varmaa, vaikka kukaan meistä ei ole paikalla ollut tapahtumia katsomassa.

Katso myös Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki