FANDOM

Taas meni elämänhalu.

Poimintoja Rantalentis Deluxe: Night Vision -ohjelmasta, joka esitettiin aamuyöstä perjantaina 4. kesäkuuta 2010 Muokkaa

  • "Barpin näkönen hevonen käveli vaalan torilla.:D"
Kuten aina.
  • "Minä olen helikopteria."
Varmasti, varmasti.
  • "Sano kissako sahasi jalkaansa t vaala"
Öh..?
  • "Mitä poliisi vänttinen sanoo kun jomppaa jahtasi? On siinä nopea kulkunen pojankloppi. T:vaala"
Mitä helvettiä nyt? Oikeasti?!
  • "Sinä tyttö ,olet pöllö"
Sinä tyyppi ,osaat pilkkusäännöt. (Ja paljon oikeaa sanottavaa sinulla myös näyttää tosissaan olevan.)

Poimintoja MTV3 Chatista samaiselta aamuyöltä Muokkaa

  • "Mikä on hullun pahin "laite"?kamerakänny,jolla voi talletnaa kavereille "todisteet" harhanäyt+äänittää kuulemansa "äänet"... Birgit.(:"
Viesti, joka lähetettiin täysin vailla jo olemassaolevaa keskustelua aiheesta tai mitään. Tämä jättää aika kokonaisvaltaisen ja tyhjentävän "Öhwut?"-tunteen.

Otoksia aamuyön / aamun 3. heinäkuuta 2010 ohjelmista MTV3 Chat ja Sub chat Muokkaa

  • "Tuoksu typpeä ja kantabakteeriston lopuhajoste. Suvisävel. Supo."
Ajatelkaa, että joku maassamme oikeasti käyttää varhaisen aamunsa, joita hänelläkään ei tiettävästi ole rajattomasti, lähettämällä tällaisen tekstiviestin televisioon, ja on myös valmis maksamaan siitä. Pelottavaa, eikö.
  • "Meksikossa yritettiin oikeasti hoitaa hengiltä viherstalinisti Hassi, koska sielläkin ymmärretään sellaisten vaarallisuus ekosysteemille ja erit. Suomelle."
Harvinaisen typerä ulosteentuotantoyksikkö ei tajua A) että Meksikossa tuskin välitetään tiedostaa jonkun erityistä vaarallisuutta Suomelle, ainakaan täysin paranoidisen oikeistopatriootin päässä sikissyttä sellaista B) termiä "stalinisti" on raiskattu aivan tarpeeksi jo ilman häntä.
  • "Myös kaikki chattaajat ovat Suomen kannalta, täysin merkityksettömiä:-@"
Oliko se pilkku jumalauta pakko tunkea siihen? Nyt särkee päätä lopun päivää, kiitti vitusti.
  • "JUMALA ON SATUA JA HÖPÖTYSTÄ.
    TERV. MIRKA"
OLET VARMASTI ENSIMMÄINEN MAAILMASSA JOKA USKALTAA OLLA TUOTA MIELTÄ JA SAAT MYÖS VARMASTI KAIKKI MUUT VAKUUTTUMAAN KANTASI YLIVERTAISUUDESTA TÄLLÄ VIESTILLÄ.
  • "Mitenköhän on Tommy Tabermannin ikuisuuden vietto paikka on?1
    Uskoiko Jeesukseen ja meni taivaaseen tai ei"
Tuo ensimmäinen virke ei kieliopillisesti katsottuna merkitse mitään, ja sitä seuraava ei edes ole virke.
  • "Lautakasa oli demarien salajuoni"
SDP on kylläkin nykyisellään typerää mukahauskaa tai sentimentaalista lässytystä poliittisena retoriikkanaan käyttävä kansanmielistelypellejen tympeä kerho, mutta eivätköhän ne patologiset valehtelijat ja korruptiokuninkaat löydy Keskustasta.
  • "Kiviniemi pukeutuu kyllä paremmin kun urpilainen"
Sehän se on olennaisinta.
  • "Lautakasa taisi olla Urpilaisen"
Ääliö.
  • "KUKA VOI YMMÄRTÄÄ GAY KANSAA,RUUVIN JA MUTTERIN YHTEENSOP YMMÄRRÄN,MUTTA?"
Ei se mitään; eivät muutkaan debiilit välttämättä ymmärrä koko homoseksuaalisuuden käsitettä.
  • "käyttöauton ! Peri aate tua terve auto meille.lähde rikkinäisissä liikkentteeseen. AJA VAROVASTI!!! Että tällästä POHJAMAALLA. Ps.ketuttaa.!"
Siis ketuttaa. No, pitäisi myös hävettää.
  • "PSYKIATRIA ALAS!"
Huomauttaisin arvon kirjoittajaa asiavirheestä: hänen diagnoosiaan ei toki ole tehnyt psykiatri, vaan psykologi.
  • "Voimia Tommy Tabermannin perheelle."
Heillä ei varmasti ole parempaa tapaa surra kuin katsoa tätä ohjelmaa, vai.
  • "Porauslautta käynnistetty Etelä-Suomessa."
Kiva että saitte homman tehtyä, mutta eikö me Hynninen sovittu, että ilmoitat siitä esimiehellesi etkä lähetä tekstiviestiä televisioon?
  • "Psykiatria on lopetettava. Skitsofreniadiagnoosi on hölynpölyä."
Olet oikeassa, psykiatria on hölynpölyä. Sen nyt tietävät ne Englannin kuninkaallisina häärivät liskoihmisetkin, jotka pitävät sinuun erityistä telepaattista yhteyttä.
  • "..City-Yrittäyät ..on ..Taaz ..Töizzä? ..Ya ..Aziacaz ..Maxaa .. <<HAMTARO>>"
Opettele puhumaan tai jotain, helvetti!
  • "Suomessa on maailman eniten pakkohoitoa koska ihmisoikeuksista ei välitetä. Psykiatria alas!"
Huvittava sinnikäs katkeruus kyllä.
  • "Näin kerran ku xl päästi pikku tuhnun ollessaan marjassa,pari hehtaaria metsää kaatui takanaan.yrjösin ! Vesa"
Kiitos, että jaoit tiedon kanssamme.
  • "e on se yrittämstä ja sossu maksaa"
Tämä on hölmöimpiä kommunikointiyrityksiä, mitä olen koskaan nähnyt tai kuullut.
  • "Mistä sä muka tiät mitä ne mamut saa.mä tiän et suurin osa niistä rikollisia.mut mehän hyysätään ja poliisi tehny eettisen valan ulkomaalaisii kohtaan.et käytännös saavat tehä mitä vaa.ja halleluja!ei mitää valtaa."
Tätä viestiä pitäisi varmaan alkaa siteerata joka kerta, kun joku arrogantti maahanmuuttokriitikko väittää, että "ei mitään kaikkia maahanmuuttajia rikollisina pitäviä idioottinatseja ole kuin vihervasemmistolaisten päissä".
  • "Ei maapallo minnekään pamahda. Toivottavasti viherpiipertäjät pamahtaa!"
Seuraavasta voi joku epäillä minua ekofasistiksi, mutta sanon tämän ihan vain ympäristön ja ihmiskunnan tilasta huolestuneena, näiden asioiden välinpitämätöntä, ylimielistä sivuuttamista ja kaikkea muutakin tyhmyyttä vihaavana ihmisenä: voi kunpa olisit kuollut.

Katso myös Muokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki