FANDOM

Maailma oli normaali. Ihmiset elivät ja kuolivat, olivat toistensa kanssa tekemisissä lukemattomilla eri tavoilla. Oli kulttuuria, oli taidetta, oli musiikkia, oli maalareita ja luontoa, oli kauniita kaupunkeja ja suurmiehiä, oli taloja ja kouluja, oli televisioita ja niin edelleen.

Mutta ei kauan. Eräänä päivänä eräs nuori ihminen meni internetiin ja alkoi tehdä ennenkuulumattomia asioita; ilkivaltaa ja outoja kirjoituksia, joissa ei ollut puuta eikä heinää. Kohtapa muutkin seurasivat hänen esimerkkiään pastisseillaan. Alettiin luoda uusia universumeja. Jotkut tyytyivät tutkimaan omia uusia maailmankaikkeuksiaan ja kirjoittamaan tuhansien sivujen selvityksiä niiden historiasta ja luonnonlaeista, mutta jotkut ihastuivat maailmankaikkeuksiinsa niin, että menivät niihin sisään ja pelasivat niitä kuin pelejä.

Sitten tuli jotain vielä mullistavampaa, eräänä syksyisenä päivänä sorsien uidessa ja taivaan sataessa lunta kaikkien normaaliudestaan rapistuvien ihmisten päälle. Hevoset hirnuivat ja vesi oli happoista. Vesi tuntui nyt aivan uudella lailla sorsien vihollistukikohdalta. Hätääntyneet ihmiset alkoivat sotaan sorsia vastaan. He perustivat alkajaisiksi itselleen monimutkaiset sotilasarvojärjestelmät, sitten he heittivät laiturilta pari satunnaista sientä järveen, niin, että sorsat saivat ne syötäväkseen ja menivät sekaisin. Myös muita hyökkäysmenetelmiä oli; esimerkiksi huutaminen, huitominen ja natsin leikkiminen tunnettiin. Samalla toisaalla ne aivan samat ihmiset kaatuivat puskaan ja leikkivät hippejä. Joukon johtaja on hellä, hyväuskoinen, lapsellinen ja siten erilainen kuin pääsotilaskunta, varsinkin huilua huitovan Nick Masonin astuessa remmiin.

Puhelin soi.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki