FANDOM

Tason 0 trollit
Sankarittaren tapaisia tuttavuuksia, jotka ovat vieneet trollauksen niin pitkälle, että ovat onnistuneet tekemään siitä taiteenlajin. Alemmista tasoista poiketen erittäin hauskoja huolimatta trollitaustastaan. Useimmissa tapauksissa legendaarisen aseman saavuttanut trolli.
Tason 1 trollit
Ärsyttävyystasossaan äärimmäisen ilkeät ja pahat trollit, jotka ovat syöpääkin vaikeampia tuhota lopullisesti. Ainoat keinot päästä heistä kokonaan eroon ovat ikävä kyllä lainvastaisia.
Tason 2 trollit
Eivät aivan yhtä pahoja kuin tason 1 trollit, johtuen mm. vähäisemmästä aktiivisuustasosta tai alemmasta butthurt-tasosta. Kuitenkin pahalle päälle sattuessaan erittäin pahoja.
Tason 3 trollit
Vastaavat ärhäkkää flunssaa: aivan pirun ärsyttäviä ja epämukavia, mutta eivät niinkään vaarallisia tai pahoja kuin ylemmän tasoiset trollit.
Tason 4 trollit
Alemman tasoiset trollit, jotka eivät ole mitenkään erityisen pahoja tai ilkeitä, korkeintaan ärsyttäviä. Nämä trollit saattavat olla vielä peloteltavissa ruotuun.
Tason 5 trollit
Alimman tason "varsinaiset trollit". Joko ajoittaisia tai yhden kerran toimivia trollinkaisia, joiden trollaus on suht' lievää, ja jotka useimmiten voidaan pelotella ruotuun. Voivat olla myös trollausta ajoittain harrastavia kunnon käyttäjiä.
Tason 6 trollit
Trollimaisen historian omaavat henkilöt, jotka ovat nykyään tehneet parannuksen. Aikaisemmin olivat todennäköisimmin tason 5 tai 4 trolleja.

Katso myös

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki