FANDOM

Turkki on paska maa! Muokkaa

Monta huonoa hallitsijaa Muokkaa

Turkin sisällissota tapahtui vuosina 20007-30144. Turkissa on siis ollut hyvin rauhatonta, kuten typerinkin varmana arvaa. Turkin presidenttinä toimi sodan alkaessa pakkoneurootikko-homo-sovinistisika-runkkari Abaduba Dubasaba-Habadaba. Presidentti kuitenkin vaihtui Abaduba Dubasaba-Habadaban kuoltua nestehukkaan runkattuaan kolme viikkoa putkeen, 72 kertaa päivässä. Diktaattoriksi ja hallitsijaksi tuli uusi presidentti Matti Vanhanen. Hän pakeni Suomesta raiskattuaan kolmetoista päiväkotia ja poltettuaan eduskuntatalon tulitikuilla. Matti Vanhanen ehti olla virassa 3tuntia kunnes hänet murhattiin pattereita täynnä olevalla sukalla. Tämän jälkeen hallitsijana on ollut Darth Vader, joka on hallinnut tuhansia vuosia. Hän osaa laulaa.

Turkin sisällissodan syitä on useita, yksi teoria väittää, että Nalle Luppakorva on pessyt ihmisten mielet, ja käyttää kaikkia seksuaalisesti hyväkseen ja syö heidän purilaisensa. Tämä teoria on kuitenkin niin vitun paska, että eihän siihen usko Yodakaan. Ja Yoda sentään on dinosaurusten paskasta kehittynyt selkärankainen puhevikainen mato.

               Toinen teoria, jonka on kehitellyt itse Ismo Laitela. Hän väittää seuraavaa:

Haastattelija: "Ismo, miksi Turkissa on ollut niin vitun pitkään sisällissota?" Ismo: "HILIJAA SAATANAN KOMMUNISTI RUMA HUORA! PIÄ SE VITUN PÄÄS KII TAI MÄÄ TAIJON SEN SUN PERSEESEEN!" Haastattelija: "Osaatko todella taikoa?" Ismo: "oon ollu vittu Isä Kalkaroksen oppilaana vuosi kausia Tylypahka of Finlandissa. Siellä harrastin pissi-kakka-seksiä Kari Taalasmaan kanssa, se pasko mun suuhun ja mä kurlasin sillä paskalla, jonka se mun suuhun pasko. Mun vanhemmat raiskas mua pikkusena korvaan, oikeen sorvas saatana. Vittu." Haastattelija: ... Ismo: "Olin yks päivä tossa paskalla alakerran siivouskomerossa, ni mä paskoin siihen siivousämpäriin ja se mun paska alko puhumaan mulle, mä olin et hei mitä vittua, mut se löi mua." Haastattelija: öö..

Ismonkin teoria on hieman arveluttava, mutta se on tällä hetkellä todennäköisin.. Jee. Tällä kyseisellä hetkellä Turkin armeijan päähomo on Hessu Hopo. Hän aloitti Darth Vaderin kuoltua julmasti HIViin, jonka hänelle tartutti hyvinkin epäilyttävä lammas, joka kuulemma puhui, steppasi, nussi ja ompeli samaan aikaan. Julman kuolemasta teki se, että Vaderille kasvoi kolme metrinen sieni perseestä, sen vitun siistin panssarin läpi. Mä oli et hei mitä vittuu, sit se sieni söi mun pojan. Sit Darth Vader delas, hyi vittu sen ruumis puhu vielä kuoltua, se sieni oli ruma. vittu. Hessu Hopo halitsee Turkkia, ja Turkin kommunisti puoluetta yhdessä rakastajattarensa Mikki Hiiren kanssa. Mä kuvasin kerran ikkunasta ja olin et hei mitä vittuu, Hessun molo on jtn. vitu metrin pitunen laasermiekka, ja se sillä nuijii sitä vitu hiirtä. Se Hiiri huutaa rehtoria samalla ku se vihertävä miekka on sen perätilassa. uu iha vitun oksettaavaa. Olin et hei mitä vittuu mut sit se kyrpä löi mua. Mä kuolin.

IME HOMO MUNAA Muokkaa

Turkin sisällissota on ollut alusta asti hyvin raaka. Kuolonuhreja on n. 13 ihmistä, ja jopa neljä on loukkantunut, kaksi niistä ajo kolarin. Kuitenkin jos verrataan muihin sotiin, niin ihmisiä ei ole kuollut paljoa, johtuen siitä, että Turkkilaiset nussivat sisaruksiaan ja saavat kehareita kolme jalkaisia viisi korvaisia lapsia. Ne ei sais tapettua toisiaan miinakentällä. Mä olin et hei mitä vittuu tuo kehari syö omaa korvaansa mut sit se kusi mun silmään. vittu kävi kipeetä.

Nuole mun kebabbii läski peura! Muokkaa

MUN ISOISOISOISOISÄITI OLI LARPPAUSMATKALLA YMPÄRI MAAILMAN JA SE ESITTI NIINKU SITÄ LÄSKIÄ HOBITTIA JOKA AINA IMEE FRODON MUNAA JA SIT SE IMI SIINÄ SITÄ MULUKKUA JA YHTÄKKIÄ KEHARI HABUDUBU-SUBURAGU-LAPAMASDU, TURKKILAINEN KEHARI-PUOLEEN PUHEMIES AJO TRAKTORILLA SEN PÄÄLLE, NI MÄ OLIN ET HEI SAATANA JOKU ROTI KU MUN SUKULAINEN NÄYTTÄÄ NYT KEHARIN PASKOMALTA KISSALTA, NI NE VAAN ANTO MULLE LASIN VETTÄ JA MÄ SAIN SIITÄKI VITUNMOISEN RIPULIN JA MUA VITUTTI IHAN VITUSTI. VOI PEEVELI. MÄ SOITIN SIT KEORKE PUSSILLE JA SE AMPU PARI VITU ISOO ATOMIPOMMII MUN TAKAPIHALLE JA MÄ RUNKKASIN SIIN JUST SAMALLA KU KATOIN PIKKUKAKKOSTA JA OLIN MENOS NUKKUU, KÄVIN PASKALLA JA PESIN HAMPAAT, KUSIN SEINILLE JA TAPOIN MUN JÄTTILÄISSOPULIN JONKA SISÄLLE MENIN NUKKUMAAN. MUN NAAPURI OLI ET HEI MITÄ VITTUU, MUT SIT MÄ LÖIN SITÄ PEISIMAILALLA PÄÄHÄN JA REVIN HAMPAILLA SEN PALLIT IRTI JA PASKOIN NE SEN SUUHUN JA SE NIELI NE JA SAI MAHATAUDIN AUTS.

Lähteet on hyviä, älkää dissatko, sillä mä tiedän. Hehehe.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki