FANDOM

Turkulainen-ilmaisjakelulehden Lukijalta-sivun tekstiviestipalstalta 10. maaliskuuta 2010:

Kysellään, miksi kulttuuripääkaupungissa sortui silta! Ei tapahdu kaupungissa onnettomuutta, jota Herra ei olisi tuottanut! Hän luo onnen ja tuottaa onnettomuuden! Myllysillan sortuminen on merkki siitä, että Taivaassa on huomioitu suomalaisen yhteiskunnan syvä rappio! Sillan sortuminen on VAROITUS! Johtuuko uskovien rukouksista,ettei mennyt ihmishenkiä? Se olisi ollut jo RANGAISTUS! Kansakunnan hengellistä rappiota on seurannut moraalin,politiikan, talouden ja koko yhteiskunnan yleinen rappio!
PAULA EENILÄ
Herra näytti minulle yli 10 v sitten 3 suuren puolueen kaatumisen - ja että SDP:n kaatuessa sortuu koko järjestelmä! Nyt tämä kaikki on tottaja koko Suomi on todellinen SODOMA ja GOMORRA! Sillan sortumisesta tulee mieleen myös Siiloan torni! Olisi päättäjien aika alkaa lukea Jumalan Sanaa,ennenkuin ARMON AIKA LOPPUU! Taivasten Valtakunta on tullut lähelle!On viimeinen aika tehdä parannus ja uskoa EVANKELIUMI!
SIUNATEN PAULA EENILÄ

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki