FANDOM

Tässä "vaikuttamisella" tai "vaikutuksella" tarkoitetaan joko tuhokykyä eli kykyä tuhota mainitun laajuinen alue yhdellä hyökkäyksellä tai hallintovaltaa eli käytännössä absoluuttista diktaattoriutta sanotun laajuisella alueella. Diktaattoriudella on kuitenkin vaikeampaa päästä Mahteihin.

  1. Korkea kosminen/Universaali - Pystyy vaikuttamaan koko universumin, sen kaikkien ulottuvuuksien ja todellisuuksien alueella, kaikissa ajoissa ja kaikissa paikoissa. Tällä tasolla ovat Ultimajorit.
  2. Keskikosminen/Ulottuvuudellinen/Todellisuudellinen - Pystyy vaikuttamaan laajimmillaan koko oman todellisuutensa/ulottuvuutensa alueella. Tällä tasolla ovat korkeammat Ultiminorit.
  3. Matala kosminen - pystyy vaikuttamaan laajimmillaan suunnilleen näkyvän maailmankaikkeuden (säde n. 15 mrd. valovuotta) laajuisella alueella omassa todellisuudessaan/ulottuvuudessaan. Tällä tasolla ovat matalammat Ultiminorit.
  4. Korkea galaktinen/Intergalaktinen - Pystyy vaikuttamaan useampien galaksien alueella. Ylimmät Cybamajorit ovat tällä tasolla.
  5. Keskigalaktinen/Galaktinen - Pystyy vaikuttamaan kokonaisen galaksin alueella.
  6. Matala galaktinen/Semigalaktinen - Pystyy vaikuttamaan suuressa osassa galaksia. Alimmat Cybamajorit ovat tällä tasolla.
  7. Korkea tähtienvälinen/Multistellaarinen - Pystyy vaikuttamaan useampiin, jopa satoihin aurinkokuntiin. Ylimmät Megamajorit ovat tällä tasolla.
  8. Keskinen tähtienvälinen - Pystyy vaikuttamaan aurinkokuntaa ja sen lähinaapureita vastaavan kokoisella alueella.
  9. Matala tähtienvälinen/Aurinkokunnallinen - Pystyy vaikuttamaan yhteen kokonaiseen aurinkokuntaan. Alimmat Megamajorit ovat tällä tasolla; ylimmät Megaminorit ovat tällä tasolla hallintovallaltaan.
  10. Korkea planetaarinen/Interplanetaarinen - Pystyy vaikuttamaan useampaan kuin yhteen planeettaan samassa aurinkokunnassa. Alimmat Megaminorit ovat tällä tasolla hallintovallaltaan; ylimmät Megaminorit ovat tällä tasolla tuhokyvyltään.
  11. Keskiplanetaarinen/Panplanetaarinen - Pystyy vaikuttamaan kokonaiseen planeettaan. Ylimmät Paciminorit ovat tällä tasolla hallintovallaltaan.
  12. Matala planetaarinen/Semiplanetaarinen - Pystyy vaikuttamaan lähes koko planeetan laajuisella alueella. Alimmat Megaminorit ovat tällä tasolla tuhokyvyltään.
  13. Korkea valtiotaso - Pystyy vaikuttamaan kokonaisen suuren valtion tai usean pienemmän alueella. Alimmat Paciminorit ovat tällä tasolla hallintovallaltaan, ylimmät tuhokyvyltään.
  14. Keskinen valtiotaso - Pystyy vaikuttamaan suuremman tai usean pienen valtion laajuisella alueella.
  15. Matala valtiotaso - Pystyy vaikuttamaan pienen valtion laajuisella alueella. Alimmat Paciminorit ovat tällä tasolla tuhokyvyltään.
  16. Korkea kaupunkitaso/Megapolitaso - Pystyy vaikuttamaan useampien kaupunkien laajuisella alueella.
  17. Keskinen kaupunkitaso/Meteropolitaso - Pystyy vaikuttamaan kokonaisen suurkaupungin alueella.
  18. Matala kaupunkitaso - Pystyy vaikuttamaan kokonaisen pienemmän kaupungin alueella.
  19. Katutaso - Pystyy vaikuttamaan enintään muutamien korttelien säteellä.
Universaalit tasot

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki