FANDOM

Wooohooo
Perustiedot
Muut nimet:Mehusukka, Z
Muokkaustyyli:Asiallinen asiallinen
Muokkaa seuraavissa wikeissä:Hikipedia, GTApedia, Vanha Beepedia, Hikileavings, XDwiki
Sukupuoli: mies
Suhteet
Liittolaiset:Luoma, Meteori, Napoleon, Hikipedian keskeiset vakiokäyttäjät
Viholliset:vandaalit
Butthurt-taso:Eitaso ei butthurt
”ei butthurt” ei ole luku.
Ryhmät:ylläpitäjä, byrokraatti
Vandaalihistoria
Vandaalitaso:Eitaso ei vandaali
”ei vandaali” ei ole luku.
Trollitaso:Eitaso ei trolli
”ei trolli” ei ole luku.
Erikoispiirteet
Erikoispiirteitä:Lopetti Hikipedian muokkaamisen komeasti vandalisoimalla etusivun; perusti ensimmäisen spinoff-wikin
Viitteet

Wooohooo on aikaisempi Hikipedian ylläpitäjä, joka lienee tullut kaikkein kuuluisimmaksi siitä, että hän aloitti lyhytaikaisen "perusta oma wikisivusto" -villityksen perustamalla ensimmäisen Hikipedian spinoff-wikin, GTApedian, jolla ei nimestään huolimatta ollut mitään tekemistä GTA:n kanssa. Wikin tarkoitus oli alunperin testata byrokraatin oikeuksia ja ylläpitotyökaluja silloin kun Wooohooo ei vielä ollut Hikipediassa ylläpitäjä. Myöhemmin GTApediasta kehittyi hieman Beepedian kaltainen häröilypankki, joka ei kuitenkaan säilönyt Hikipediasta poistettua roskaa samalla tavoin kuin hieman myöhemmin perustettu Beepedia.

GTApedia kuitenkin tuhoutui, kun Idan nostettiin byrokraatiksi, ja tämä meni vuorostaan nostamaan byrokraatiksi Sankarivandaalin varmentamatta tämän tekemän, NPOV:ta matkineen tunnuksen aitoutta. Sankarivandaali tämän jälkeen tuhosi koko wikin, poisti kaikkien byrokraattien oikeudet ja lähes kaikkien ylläpitäjien oikeudet kolmea lukuunottamatta. Tämän jälkeen hän bännäsi kaikki kunnolliset käyttäjät ja lopuksi poisti omat oikeutensa. Tästä tuli surullisenkuuluisa tapaus wikisivustojen historiassa, ja siitä alkoi suuremman varovaisuuden kausi. GTApedian tuhon jälkeen Wooohooo perusti uuden wikin, XDwikin, josta ei kuitenkaan tullut GTApedian kaltaista menestystä.

Hikipedian käyttäjänä Wooohooo oli mukava ja ylläpitäjänä sopivan ahkera. Kyllästyttyään lopulta Hikipedismiin hän lopetti uransa komeasti vandalisoimalla etusivun ja poistamalla sitten omat oikeutensa Resign-toiminnon avulla. Tämän jälkeen hän keskittyi suuremmin spinoffeissa muokkaamiseen, kunnes katosi niistäkin. Kukaan ei tiedä missä hän luuraa tätä nykyä.

Viimeisinä hetkinään Wooohooo uhosi hankkivansa oman palvelimen ja perustavansa wikin, jonka kaltaista ei ollut aiemmin nähty; ei mainoksia, mahdollisuudet sivujen lopulliseen poistamiseen ja muihin hirvittäviin ja kiehtoviin asioihin, ja muutakin radikaalia. Eipä ole kuitenkaan kuultu tästäkään hankkeesta sen koommin.

Aiheesta muualla Muokkaa

ViitteetMuokkaa

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki